ضرورت آموزش های مهارت آ‌موزی از دوران کودکی به دانش آموزان

شعبانی گفت: مهارت آموزی باید از کودکی و نوجوانی آغاز و به ضرورت فراگیری آموزش‌های مهارتی پرداخته‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز دوشنبه (۱۶ آبان) در جریان بازدید از مرکز فنی و حرفه ای جهرم گفت: در هفت ماهه اول سال جاری، بیش از هزار و ۶۰۰ نفر با تنوع ۲۰۰ دوره در مرکز آموزش برادران و خواهران، آموزش‌های فنی و حرفه ای را طی کرده اند.

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌ عنوان پل ارتباطی واحدهای تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی‌ نیروها به توسعه کسب و کار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

 

شعبانی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان جهرم، گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای به جوانان جویای کار ضروری است.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی یکی از نیازهای اولویت‌دار و ضروری جامعه است، خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال و توسعه آموزش‌های مهارتی مورد توجه جدی فنی و حرفه‌ای است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم در پایان با بیان اینکه مهارت آموزی باید از کودکی و نوجوانی آغاز و به ضرورت فراگیری آموزش‌های مهارتی پرداخته‌  شود، تاکید کرد: امیدواریم طرح توانمندسازی مهارتی دانشجویان و دانش آموزان با همکاری دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش و با محوریت فنی و حرفه ای انجام شود تا شاهد اتفاق خوبی برای آینده باشیم.

کد خبر 1230096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha