دستبند پلیس بر دستان سارقان کابل و تجهیزات مخابراتی در میناب

سرهنگ قاسمی گفت: با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب دو سارق تجهیزات مخابراتی در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، سرهنگ «عباس قاسمی» در گفتگویی خبری اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در شهرستان و متواری شدن سارق یا سارقان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از توان علمی و تجارب ارزنده خود و با بهره گیری از شیوه های پلیسی، با تلاش همه جانبه هويت متهمان و اعضاء باند را که دارای سوابق متعدد کیفری بودند، شناسایی کردند.

 

فرمانده انتظامی میناب ادامه داد: ماموران در ادامه ضمن شناسایی مخفیگاه سارقان با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان مقادیری سیم وکابل و تجهیزات مخابراتی، باطری و قطعات دکل ایرانسل کشف کردند.

 

قاسمی خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده با توجه به وجود دلائل و مدارک علمي موجود لب به اعتراف گشوده و به جرم ارتکابی و انجام 10 فقره سرقت تجهیزات مخابراتی معترف شدند.

 

وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای دستگیری سرشاخه اصلی باند ادامه دارد ، افزود : سارقین با تخریب 6 سایت و سرقت تجهیزات مخابراتی مدتی قبل موجب قطعی شبکه های ارتباطی و مخابراتی و اختلال در امورات عموم وادارات شده بودند که با هوشیاری و تلاش پلیس شناسایی و به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

 

کد خبر 1230098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha