تامین ۲۰۰  میلیارد ریال اعتبار برای دوربرگردان های رامیان و گنبدکاووس/ عملیات برفروبی  در محورهای کوهستانی گلستان آغاز شد

مصدقی گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره‌برداری از دوربرگردان های رامیان و گنبدکاووس از محل اعتبارات سفر دولت به گلستان تامین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «عادل مصدقی» امروز (دوشنبه 16 آبان) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: ایمن‌سازی ۱۰ دوربرگردان گلستان سال 97 به استان واگذار شده بود که تاکنون 8 دوربرگردان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به پایان آشکارسازی ۴۸ نقطه پرتصادف در جاده‌های گلستان با اعتبار ۵ میلیارد ریال، افزود:  راهسازی و اصلاحات هندسی این نقاط در دستور کار قرار گرفت.

 


وی گفت: 53 نقطه پرخطر گلستان به ایمن‌سازی نیاز دارد که اعتبار مورد نیاز هر کدام از این نقازط بین 150 تا 200 میلیارد ریال است.

 

 

مصدقی از آغاز طرح زمستانه راهداری گلستان خبر داد و گفت: با بارش باران و بارش برف در شب گذشته، عملیات برفروبی و شن و نمک پاشی در محورهای کوهستانی توسکستان و دراز نو کردکوی آغاز شد.

 

 

وی ادامه داد: گلستان ۵ هزار و ۲۵۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که ۳ هزار و ۶۰۰ کیلومتر آن تحت پوشش طرح زمستانه قرار دارد.

 

 

مصدقی اظهارداشت: برای اجرای طرح زمستانه راهداری گلستان از ۲۶ گروه راهداری با بهره گیری از ۲۲۱ دستگاه ماشین‌آلات استفاده می شود.

 

کد خبر 1230107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha