اتفاقات اخیرتوطئه دشمن برای  خدشه دار کردن ارزش‌های دینی است

حسنی مقدم گفت: اتفاقات و اغتشاشات اخیر، توطئه دشمن برای خدشه دار کردن ارزش‌های دینی و مکتبی ایران اسلامی است.

«غلامرضا حسنی مقدم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه همایش اساتید حوزه و دانشگاه کاشان و آران و بیدگل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان، اظهار داشت: استکبار جهانی پس از رقم خوردن اجتماع باشکوه و بی‌نظیر اربعین حسینی بار دیگر دشمنی خباثت‌آمیز خود را با اسلام ناب محمدی (ص) نشان داد و اتفاقات و اغتشاشات اخیر، توطئه دشمن برای خدشه دار کردن ارزش‌های دینی و مکتبی ایران اسلامی است.

 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شمال استان اصفهان افزود: در این میان، ایران اسلامی به عنوان ام‌القرای جهان اسلام هدف سخیف‌ترین دشمنی‌ها و شنیع‌ترین جنایت‌ها قرار گرفته به‌گونه‌ای که حتی مقدس‌ترین نمادهای ملی و اعتقادی نیز از این تعرض بغض‌آلود در امان نمانده است.

 

حسنی مقدم ادامه داد: دشمن شکست‌خورده که نتوانست با فشارهای اقتصادی، تحریم‌های فلج‎کننده و بحران‌ آفرینی‌های گوناگون ملت ایران را به تسلیم وادار سازد، این بار با آشوب و اغتشاش به میدان آمد و با جسارت به ساحت کلام وحی، پرچم نظام اسلامی و ائمه اطهار(علیهم السلام) و همچنین آسیب‌رساندن به اموال عمومی و ریختن خون انسان‌های بی‌گناه به دنبال انتقام از این مردم مقاوم و بصیر ایران است.

 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شمال استان اصفهان ادامه داد: حمله تروریستی به شهروندان و متولیان امنیت زاهدان اوج این شقاوت‌ها بود؛ بستری که با آشوب مهیا شد و عزم پلیدان تجزیه‌طلب و تروریست را برای خدشه دار کردن تمامیت ارضی جزم کرد.



حسنی مقدم ادامه داد: اساتید متعهد با تبیین این وقایع در کلاس های درس بار دیگر بصیرت دینی و مکتبی خویش را به منصه ظهور رسانده و نقشه توطئه گران را با شکست مواجه می سازند.

 

وی افزود: از مسئولان قوه قضائیه می خواهیم با برخورد قاطع با اغتشاشگران و مخلان نظم و آرامش جامعه، مسیر فتنه و آشوب را برای همیشه در این سرزمین از بین ببرند.

کد خبر 1230137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha