کار ساخت سه موکب دائمی در استان کرمانشاه در حال اتمام است

صحرایی،گفت: یکی از برنامه‌های مورد نظر برای ساماندهی بیشتر در سال‌های آینده ایجاد زائرسرا و اقامتگاه‌های دائمی است که هم اکنون کار ساخت سه موکب دائمی در استان در حال اتمام و ۲ موکب نیز در دست ساخت است.

بهمن صحرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،با اشاره به ساماندهی موکب‌ها و اقامتگاه‌ها در استان کرمانشاه، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد مواکب استان کرمانشاه موقت هستند و فعالیت آنها به صورت دائمی نیست.

 

 رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه، افزود: از تمامی موکب‌داران تقاضا می‌شود که سامانه موکب داران ثبت‌نام کنند چرا که کارهای خدمات‌رسانی به صورت بهتر و برنامه‌ریزی شده‌تر انجام خواهد گرفت.

 

وی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات ستاد اربعین در پیاده‌روی اربعین عدم اطلاع دقیق از حضور مقطعی برخی از موکب‌داران بود که این امر باعث افزایش نگرانی‌ها برای بروز مشکلاتی از جمله تشنگی و گرسنگی زوار بود.

 

صحرایی،تصریح کرد:برای بازگشایی مرز خسروی تلاش‌های بسیاری از سوی استانداری کرمانشاه و سایر مسئولان انجام گرفت و در نهایت مسیر عبور بیش از چهار میلیون زوار در مسیر رفت و برگشت در اربعین امسال باشیم.

 

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات کرمانشاه،اظهار کرد:امسال بیش از پنج هزار خادم در پیاده‌روی اربعین در استان  و ۱۸۴ موکب نیز برای خدمات رسانی به زوار عتبات عالیات برپا شده بود.

 

 

کد خبر 1230138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha