ضرورت شکل گیری جبهه فرهنگی، اجتماعی و رسانه ای در کشور

جلیلی بر ضرورت شکل گیری جبهه فرهنگی و اجتماعی رسانه ای برای مقابله با جنگ فرهنگی و رسانه ای دشمن تاکید کرد و گفت: امروز تبیین واقعی تولید محتوای متناسب در عرصه مجازی است.

«محمدرضا جلیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان امروز در حاشیه همایش اساتید بسیجی حوزه و دانشگاه منطقه کاشان و آران و بیدگل، اظهار داشت: دشمن طی چهار دهه گذشته در جنگ نظامی نتوانسته بود وارد کشور شود و جنگ در اطراف مرزها بود ولی امروز با نبرد رسانه ای وارد کشور و جامعه و مدارس و دانشگاه و خانه های ما شده است؛ در حالی که ما هنوز یک جبهه رسانه ای برای مقابله با آن تشکیل نداده ایم.

 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور افزود: قرارگاه ها، لشگرها، تیپ ها و گردانها برای تقابل با این جنگ عظیم و تهاجم بزرگ و لشگرهای مجازی و سرداران این عرصه ونیروهای اطلاعات و عملیات و پیشقراولان برای شناسایی و مقابله با هجمه دشمن کجا باید شکل بگیرد.

 

جلیلی ادامه داد: هنوز بسیج مقابله با فضای مجازی شکل نگرفته است و امروز تیرهای سهمگین دشمن بر پیکر جوانان و نوجوانان ما اصابت کرده و ما نیروهای امدادی و بیمارستان مجازی نداریم.

 

رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور خطاب به اساتید بسیجی گفت: جهاد عظیم به تعبیر مقام عظمای ولایت؛ تقابل با جنگ نرم است که پیاده نظام لشگر دشمن در درون خانه های ما نفوذ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: رسالت همه ما اساتید دانشگاهی کشور این است که معنای جهاد تبیین را درست دریابیم و امروز تبیین واقعی تولید محتوای متناسب در این عرصه است. 



جلیلی ادامه داد: امروز روز فهم و عمل نیروهای انقلاب نسبت به پیام رهبر معظم انقلاب که سالیان سال هشدار می‌دهد در عرصه تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی ونبرد رسانه ای وجنگ اراده ها همین است.



رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: باید بسیج همگانی و جبهه فرهنگی و اجتماعی رسانه ای شکل بگیرد و عملیات های از این جنس صورت بگیرد و گرنه میدان را به دشمن واگذار کرده ایم و بازنده میدان خواهیم بود.

 


جلیلی ادامه داد: فضای مجازی در دست دشمن است و تمام مقدسات ما و هویت و استقلال ما را با تهدید مواجه کرده است و باید اسیران فرهنگی فضای مجازی را دریابیم و تنها راه نجات از سلطه فرهنگی قدرت‌های استکباری در حقیقت در گرو استقلال مجازی است.

کد خبر 1230143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha