مهمترین وظیفه رسانه ها در شرایط کنونی جهاد تبیین است

ریحانی، مهمترین وظیفه رسانه ها در شرایط کنونی را جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین و تولید محتوا در عرصه مجازی راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» امروز دوشنبه (۱۶ آبان) در نشست با اعضای بسیج رسانه استان کرمانشاه، اظهار داشت:بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی راهبردهای دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب به دلیل هوشیاری و در صحنه بودن مردم و نیز تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری یا با شکست مواجه شده و یا ناکام مانده است.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، افزود: دشمنان بعد از مشکلاتی که برای کشورهای منطقه به وجود آوردند نگاهشان به ایران بود، ایرانی که به زعم آنان نباید الگو می‌شد، وقتی دیدند پروژه‌های آنها در چهل و چند سال گذشته برای ضربه زدن به ایران اسلامی راه به جایی نبرده استراتژی خود را برای ضربه زدن به ایران اسلامی به نابودی نرم تغییر داده که یکی از راهبردهای آنها برای ضربه زدن به ایران اسلامی تحریم بود که سعی کردند با تداوم تحریم ها مردم ایران اسلامی را به زعم خودشان خسته کرده و پروژه جنگ داخلی یا همان سوریه سازی را در کشور ما رقم بزنند.

وی خاطر نشان کرد: جریانات اخیر سبب شد تا برای ایران اسلامی در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... گشایش ایجاد شود، و این گشایش ها دشمنان اسلام و انقلاب را به فکر طراحی پروژه‌هایی برای منزوی کردن ایران اسلامی انداخت تا هرطور شده قطار پرشتاب پیشرفت ایران اسلامی را متوقف کنند.

 

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه تصریح کرد: بر مبنای همین تجربه ها دشمنان تلاش کردند تا این بار تاکتیک خود را عوض کرده و با ایجاد اتحاد در فضای رسانه‌ای بین گروه های مختلف از منافقین گرفته تا سلطنت طلب ها و تجزیه طلب‌ها  آتش فتنه اخیر را گرم نگه داشته و کار را به اغتشاش بکشانند.

 

وی تاکید کرد: دشمنان منتظر بهانه برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند و به اصطلاح دستشان روی ماشه است، و فوت مهسا امینی را بهانه کرده و تلاش کردند با این بهانه مردم را کف خیابان ها بیاورند و  با داغ نگه داشتن فضای مجازی، پروژه سوریه سازی ایران را کلید بزنند.

وی اظهار کرد: دشمنان تلاش می کنند با اقداماتی مثل حادثه تروریستی شیراز فضای ترس و ارعاب و ناامنی در کشور ایجاد کنند، غافل از اینکه مردم هوشیارند و می‌دانند آنها دلشان برای ملت ایران نمی سوزد. 

 

ریحانی با  اشاره ای به حضور پرشور مردم در راهپیمایی۱۳آبان امسال در کرمانشاه  گفت: انصافا حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال بی سابقه بود و در هیچ سالی از سالهای گذشته این گستردگی حضور مردم را نداشته ایم.

کد خبر 1230153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha