شفت محروم از فعالیت های فرهنگی است

نقدی با تاکید بر اینکه شهرستان شفت شهرستان محروم و کم برخوردار استان گیلان محسوب می‌شود گفت: یکی از وجوه محرومیت این شهرستان در حوزه کارهای فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی نقدی» امروز (دوشنبه، ۱۶ آبان) در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در شهرستان شفت که با حضور مدیرکل نهاد کتابخانه‌ها، شهرداران و اعضای انجمن برگزار شد اظهار داشت: از همه شهرداران و دیگر متولیان برای اعتلای حوزه فرهنگ بالاخص کتاب و کتابخوانی قدردانی میکنم و انتظار دارم این تلاشها استمرار پیدا کند.

 

فرماندار شهرستان شفت کار فرهنگی را کاری ارزشمند و دارای اثراتی بسیار بزرگ و مهم در سطح جامعه خواند و عنوان کرد: از نگاه بلند و نوع رویکرد مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گیلان هم تشکر می کنیم و تلاش داریم در این حوزه حمایت‌ها و پشتیبانی های لازم را از این نهاد تاثیرگذار فرهنگی داشته باشیم.

 

نقدی با بیان اینکه در حوزه فرهنگ و کتاب و کتابخوانی و در مورد بخشی از مشکلاتی که هم‌اینک در کف جامعه است، همه مسئول هستیم اضافه کرد: جلوگیری از تبعیض و ارائه خدمت صادقانه و مستمر به مردم یکی از راههای برون رفت از مشکلات است.

 

وی اینکه دشمن برای نوجوانان و جوانان کشورمان برنامه وسیعی تدارک دیده است را مورد اشاره قرار داد و اذعان کرد: تورم و بیکاری از جمله مشکلات اساسی ما در حوزه اقتصاد است اما می‌توانیم با تلاش و پشتکار مضاعف از سد این مشکلات عبور کنیم.

 

فرماندار شهرستان شفت اجرای هر چه بیشتر پروژه‌های فرهنگی در این شهرستان با استفاده از اعتبارات استانی را خواستار شد و ابراز داشت: شهرستان شفت شهرستان محروم و کم برخوردار استان گیلان محسوب می‌شود و یکی از وجوه محرومیت آن هم در حوزه کارهای فرهنگی است.

 

نقدی خاطرنشان کرد: مقولات فرهنگی در توسعه شهرستان شفت و عبور آن از محرومیت بسیار حائز اهمیت است و فرمانداری حتما برای تحقق این هدف با نهادهایی همچون کتابخانه‌های عمومی استان گیلان همراهی و مشارکت لازم را خواهد داشت.

 

کد خبر 1230174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha