بین انتقاد و اعتراض با آشوب و تخریب اموال عمومی و شخصی مردم فرق می‌گذاریم/ کمترین آسیب را در حوادث اخیر در گرگان داشتیم

پایین‌محلی گفت: بین کسی که به موضوعی نقد دارد با کسی که آشوب بپا کرده، اموال عمومی و شخصی مردم را تخریب کرده و امنیت جانی شهروندان را مورد تعرض قرار می‌دهد، فرق می‌گذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «عیسی پایین محلی» امروز (دوشنبه ۱۶ آبان) در پنجمین جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به حوادث اخیر در برخی نقاط کشور اظهارکرد: خوشبختانه در شهرستان گرگان کمترین آسیب و مشکل را شاهد بودیم که این شرایط پایدار نتیجه هم‌فکری، همدلی و همکاری بین دستگاه‌های امنیتی و انتظامی است.

 

فرماندار گرگان گفت: بخش زیادی از افرادی که در تجمعات حضور پیدا می‌کنند از روی جهل و غفلت است که وارد بازی دشمن می‌شوند. البته این نقد هم به برخی از مسئولان وارد است که باید به شبهه‌های نسل نوجوان و جوان پاسخ می‌دادند و اگر هم انتقاد و اعتراضی وجود دارد، بتوانند آن را مطرح کنند.

 

وی بیان کرد: بین کسی که به موضوعی نقد دارد با کسی که آشوب بپا کرده، اموال عمومی و شخصی مردم را تخریب کرده و امنیت جانی شهروندان را مورد تعرض قرار می‌دهد، فرق می‌گذاریم. کسانی که از سر ناآگاهی وارد این معرکه شدند فرزندان همین کشور هستند و باید برای آنان روشنگری کرد.

 

پایین‌محلی با اشاره به فتنه‌انگیزی دشمن در حوادث اخیر خاطرنشان کرد: دشمن در وهله نخست از جهل و نادانی برخی افراد سوء استفاده کرده و با تهییج، آنان را وارد معرکه کرده است. موضوع دیگری ناشی از غفلت است که هم در بخشی از مردم و هم در برخی از مسئولان دیده می‌شود و دشمن از همین غفلت برای ضربه زدن به کشور و ملت استفاده می‌کند.

 

وی ادامه داد: بعد دیگر قضایای اخیر، موضوع نفوذ و خیانت است و امروز دیگر با اتفاقاتی که در برخی مناطق کشور رخ داده، حجت بر همه تمام شده است و باید با عوامل نفوذی و خیانت‌کار در هر جایگاهی برخورد قاطع انجام شود.

 

فرماندار گرگان در ادامه سخنانش با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین به میزبانی این شهرستان و حضور برخی از وزرا در ایام برگزاری این جشنواره اظهار کرد: خروجی این جشنواره ها از نظر اقتصادی و فرهنگی حائز اهمیت است و باید شرایطی در این جشنواره‌ها فراهم شود که شاهد اتفاقات تحولی در استان و شهرستان گرگان باشیم.

 

وی با اشاره به در پیش بودن هفته کتاب و کتابخوانی از شهرداری‌های گرگان، جلین، سرخنکلاته و قرق خواست سهم نیم درصدی کتابخانه‌ها را از درآمدهای عمومی شهر پرداخت کنند.

 

پایین محلی همچنین تأکید کرد: دستگاه های اجرایی، خدماتی و حمایتی به هر طریقی که می‌توانند به آموزش و پرورش کمک کنند تا مشکلات این بخش برطرف شود. اگر آموزش و پرورش ما درست شد، دانشگاه خوب و در نهایت جامعه خوبی خواهیم داشت در غیر این صورت شاهد افزایش مشکلات در همه ابعاد خواهیم بود.

 

کد خبر 1230189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha