مدیریت  و جلوگیری از اسراف در مصرف انرژی

عسگری با اشاره به فرارسیدن فصل سرما، گفت: مدیریت مصرف و جلوگیری از اسراف در مصرف انرژی توسط مشترکین برای جلوگیری از اختلال در خدمت رسانی لازم است.

«ابوالقاسم عسگری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان از رشد هفت درصدی مصرف گاز در یک هفته گذشته خبرداد و اظهارداشت: با کاهش دمای هوا میزان مصرف گاز استان اصفهان به 63 میلیون متر مکعب در شبانه روز رسیده است.

 

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: مدیریت مصرف و جلوگیری از اسراف در مصرف انرژی توسط مشترکین برای جلوگیری از اختلال در خدمت رسانی لازم بوده و همه در این حوزه نقش دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورت افزایش مصرف انرژی شاهد اختلال در خدمت رسانی خواهیم بود و تامین گاز برای صنایع و پس از آن برای مشترکین خانگی تحت تاثیر قرار می گیرد.

 

مراقبت نسبت به گاز گرفتگی

 

عسگری همچنین به حوادث مربوط به گاز مثل آتش سوزی و گاز گرفتگی اشاره کرد و گفت: همه مشترکین مراقب باشند تا به دلیل نشت گاز و یا مونوکسید کربن دچار مشکل نشوند.

 

وی ادامه داد: متولیان مساجد و مراکز بزرگ هم به این موضوع توجه ویژه داشته و با مدیریت روزنه ها و اطراف در و پنجره ها مانع از ورود هوای سرد به داخل ساختمان و خروج هوای گرم به بیرون بشوند.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ادامه داد: همه نسبت به مدیریت انرژی مسئولیت داریم و نباید اسراف و زیاده روی صورت بگیرد.

کد خبر 1230190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha