برخورد جدی سازمان بازرسی با ترک فعل مدیران

خدائیان گفت: هر گونه ترک فعل دستگاه‌های اجرایی منجر به برخورد قاطعانه از سوی این مجموعه با آنها می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، ذبیح الله خدائیان، امشب(۱۶آبان) در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه سازمان بازرسی یک دستگاه نظارتی است که به موجب قانون اساسی نظارت بر اجرای قوانین و حسن جریان امور را برعهده دارد، اظهار کرد: قوه قضائیه انتظار دارد تک تک قوانین رصد شود و بررسی شود دستگاه ها قوانین را رعایت می کنند یاخیر!

 

رئیس سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه نظارت بر روند اجرای قوانین و مقررات به خصوص جوانی جمعیت و خانواده ، حمایت از کالای ایرانی و ارتقای سلامت اداری از ماموریت های اصلی بازرسی کل کشور است، گفت: برخورد با ترک فعل دستگاه ها نیز مورد توجه است. دستگاه هایی که به وظایف محوله عمل نمی کنند مورد توجه جدی هستند.

 

وی ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد که ترک فعل های دستگاه های اجرایی را داریم،مدیرانی که پرونده بسیار سفید دارند نشانه کم کاری آنان است و فقط ریاست کردند اما مدیری که کاری انجام می دهد خطا هم دارد و می تواند امری طبیعی باشد .

 

خدائیان با بیان اینکه نظارت برحسن اجرا نیز مورد توجه است، گفت: به عنوان عضوی از دستگاه قضا در شورای حفظ حقوق بیت المال حضور داریم و در بحث وقوع جرم، انحرافات و تخلف از قوانین ورود می کنیم.

 

وی بیان کرد: سازمان بازرسی، پیشگیری از وقوع جرم و اجرای درست قوانین را قبل از خسارت هشدار می دهد و هشدار بازرسی نیز ضمانت اجرایی دارد.

 

خدائیان  از نماینده ولی فقیه در مازندران خواست تا در مراجعات مردمی و یا روند کار مدیران هر گونه مسایلی که خلاف مقررات و یا ترک فعلی انجام می شود را به بازرسی اعلام کند.

 

به گزارش شبستان، رئیس سازمان بازرسی کشور  در سفر به مازندران، علی گرمه ای که تصدی بر مناصبی همچون دادستان عمومی و انقلاب و رئیس دادگستری شهرستان میناب را در کارنامه مدیریتی خود دارد را به عنوان مدیرکل جدید بازرسی مازندران معرفی کرد.

کد خبر 1230232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha