رفع برخی مشکلات مبتلابه جامعه بدون نیاز به بودجه صرفاً تغییر نگرش لازم دارد

رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان با بیان اینکه رفع برخی مشکلات مبتلابه جامعه بدون نیاز به بودجه صرفاً تغییر نگرش لازم دارد؛ گفت: مجمع بسیجیان استان بخشی از این مسائل را در حوزه های مختلف احصا کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان کرمان؛ سعید کاظمی پور سه شنبه(۱۷ آبان) در نشست خبری گفت:  از زمان فرمان تشکیل بسیج تا امروز به ادعای مسئولین تکیه گاه کشور بسیج است و از بحران ها به سلامت عبور کردیم.

 

 

 

رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان افزود: تاکنون نگاه به بسیج این بوده که همواره آماده اجرای فرامین نظام است که در مقاطع مختلف هم به خوبی انجام شده که دوران جنگ، واکسیناسیون فلج اطفال، کرونا و حضور فعال بسیج در طرح شهید سلیمانی از جمله آن است.

 


 

وی به حضور بسیج در مباحث امنیتی هم اشاره و تصریح کرد: تعداد زیادی از شهدای وقایع اخیر بسیجی بودند که فقط برای نظم و انضباط آمده بودند و جزو یگان ویژه هم نبودند.

 

 

 

کاظمی پور با اشاره به تشکیل مجمع بسیجیان استان اظهار کرد: مجمع بسیج محلی است برای حضور همه افراد صاحب نظر و ایده که دلشان برای نظام می سوزد و می خواهند برای حل مسائل مبتلابه جامعه کمک کنند و راه حل های تایید شده برای مشکلات دارند.

 

 

 

وی گفت: انتظار می رود مسئولین از این ظرفیت به خوبی استفاده کنند زیرا کسی از خارج کشور برای حل مسائل نمی آید بلکه آنها دنبال مسئله سازی هستند‌ و طی یکسال و نیم اخیر موفق به ایجاد ظرفیت خوبی شدیم.

 

 

 

کاظمی پور در همین رابطه به تشکیل ۲۳ مجمع بسیج در شهرستان با ۶ کارگروه تخصصی و ۱۳ عضو اشاره و تصریح کرد: در مرکز استان کرمان هفت کارگروه وجود دارد که عموماً اساتید دانا و باتجربه هستند.

 


 

وی توضیح داد: برخی طرح های آماده شده در مجمع بسیج صرفاً تغییر نگرش توسط مدیر می خواهد و نیازی به بودجه و اعتبار نیست از جمله مسئله افزایش جمعیت که دنبال می شود.

 

 

 

رئیس مجمع بسیجیان استان کرمان در خصوص احصاء مسائل مبتلابه توسط کارگروه های ۶ گانه مجامع شهرستانی تصریح کرد: در کارگروه "فرهنگی" مهمترین موارد مطرح طلاق و اعتیاد و معضلات اجتماعی و در "اقتصادی" بیشتر اشتغال و فعال کردن اشتغال خُرد است.

 


 

وی ادامه داد: در کارگروه "زن و خانواده" بحث حجاب یکی از مباحث اصلی است و موضوع جوانی جمعیت و فرزند آوری پیگیری می شود و در کارگروه "سلامت و محیط زیست" نیز موضوع جوانی جمعیت مد نظر است تا قوانین و مقررات بالادستی که باید عمل می شد و نشده، استاندار باید ابلاغ کند تا مسئله جمعیت به صورت جدی در کشور مطرح باشد.

 

 

کاظمی پور تصریح کرد: کارگروه "تعلیم و تربیت" هم می خواهد نقیصه مقدم شدم تعلیم بر تربیت را جبران کند. 

کد خبر 1230279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha