حضور مردم در مقاطع مختلف مانند ۱۳ آبان، نشان از اقتدار و پشتیبانی از نظام است

عزیزی با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان و پشتیبانی از نظام گفت: اگرچه عده ای ناچیز دست به اغتشاش زدند اما حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان از اقتدارو پشتیبانی از نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد ، عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد در نشست فعالان فرهنگی و قرآنی استان یزد با اشاره به سفر رییس جمهور به استان گفت: سفر رییس جمهور به زودی در استان صورت می گیرد که امیدواریم برای پیشرفت استان و کشور موثر باشد.

 

وی افزود: امروز موقعیت فعلی کشور و وضعیت بین المللی را در مقابله با نظام جمهوری اسلامی شاهد هستیم که میدانیم چه اتفاقاتی در فضای بین المللی میافتد و هجمه ای که علیه کشور ما صورت گرفته است که بسیار گسترده است.

 

عزیزی بیان کرد: این روزها بعضی سران اروپا مواضعی را علیه کشور ما می گرفتند و حتی تحریم ها و هجمه های نیز بر ما وارد کردند و از طرفی نیز هجمه رسانه ای بر ما وارد می شود.

 

وی ادامه داد: بر اساس اعلام مسئولان سرجمع این افراد که اغتشاش می کنند به ۸۵ هزار نفر نمی رسد و برخی حرکات داعش گونه داشتند .

 

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در نشست های خود بیان کردند که مردم سریع متوجه این فتنه شدند و صف خود را جدا کردند که این نشان از بصیرت مردم ما بوده است.

 

عزیزی گفت: ما در یزد برای سرود سلام فرمانده حدود ۶۵ هزار نفر را داشتیم که مردم به خوبی استقبال کردند و در روز ۱۳ آبان نیز با توجه به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نیز این حضور را داشتیم که همگی این ها نشان از پشتیبانی مردم از نظام است.

 

 

وی با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای رئیس جمهور ادامه داد: سفر رییس جمهور با دور اول تفاوت های دارد که در دور اول سفرها این حضور بر اساس پروژه های استانی بود و در این دور  نخستین دیدار مردمی در سفرهای رییس جمهور  در این استان شکل خواهد گرفت و استان یزد میزبان خواهد بود.

 

عزیزی بیان کرد: ما در این دور در تلاش هستیم که بهترین حمایت را از نظام با حضور خود داشته باشیم.

 

 

وی افزود: در موقعیتی هستیم که در صحنه های مهم نظام باید این حضور را داشته باشیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد بیان کرد: ما درخواست داریم با اقناع شدن مردم، شاهد این حضور مردمی باشیم و در سفر رییس جمهور شاهد حضور پرشور مردمی و پشتوانه مردمی باشیم.

 

وی گفت: ما با این حضور امیدواریم قدرتی به تیم مذاکره کننده کشورمان بدهیم که در مقابل دشمنان بایستند و قدرت کشورمان را به ظهور برسانند.

کد خبر 1230309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha