به دنبال تسهیل مسائل و مشکلات کتابداران هستیم

رمضانی بااشاره به سفرهای استانی و پیگیری مسائل کتابداران استان ها گفت: در این سفرها شبهات و مسائلی که در ذهن همکاران وجود دارد را پاسخ می دهیم و نکات مربوط به کتابخانه ها پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «مهدی رمضانی» در نشست صمیمانه با کتابداران استان که امروز ( سه شنبه ۱۷ آبان) در سالن اجتماعات کتابخانه علامه رفیعی برگزار شد، بیان کرد: مشابه این جلسات در شهر تهران، کهکیلویه و بویراحمد و بوشهر در جمع کتابداران برگزار شده است و در آستانه هفته کتاب هم توفیق یافتیم در جمع کتابداران استان قزوین حاضر شویم.

 

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور ادامه داد: ما این جلسات را از مصادیق کاری دانسته و برای ما اهمیت دارد که در این جلسات، فضاها و بازدید از کتابخانه ها این مراکز خدمت و در جمع همکاران حاضر شویم.

 

وی عنوان کرد: در این جلسه این فرصت فراهم شده است تا صحبت های کتابداران را بشنویم و در دیدار با مقامات استانی سعی می شود مسائل استان در این حوزه پیگیری شود و مسائل حوزه کتابخانه ها تسهیل و موضوعات را پیگیری کنیم.

 

رمضانی اعلام کرد: ما در این سفرها و جلسات، شبهات و مسائلی که در ذهن همکاران وجود دارد را پاسخ می دهیم و نکات مربوط به کتابخانه ها پیگیری می شود.

 

وی توضیح داد: ما قبول داریم مشکلات و تنگناهایی وجود دارد، مشکلاتی در حوزه اقتصادی در کشور وجود دارد که به تبع گریبان همکاران ما در کتابخانه ها را گرفته و یکی از بحث های اصلی بحث حقوقی و معیشتی است.

 

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور تأکید کرد: اگر مسئله ای با ابهام و عدم بازنمایی صحیح شناخته شود، در حل مسئله دچار مشکل می شوید و هیچ کس در کشور نیست این فشار و تنگناها را درک نکند و البته این مسائل در حال پیگیری است.

 

وی یادآور شد: بحث احکام حقوقی یکی از مسائلی است که مطرح می شود، نهاد کتابخانه عمومی در سال ۸۲ تأسیس شده و یک نهاد عمومی غیردولتی مانند کمیته امداد و سازمان تبلیغات است که ذیل قانون مصوب خود اداره می شود.

 

گفتنی است در ادامه این جلسه کتابداران مسائل و مشکلات خود را بیان کردند.

 

کد خبر 1230397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha