شناسایی دشمن از دستاوردهای فتنه هاست

حجت الاسلام مرادی گفت: هر فتنه ای بی شک دستاوردی دارد و وقوع فتنه های دشمن موجب می شود تا چهره نفوذی ها و دشمنان آشکار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت الاسلام محمدحسن مرادی، امروز سه شنبه (17 آبان) در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) که به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس در شبستان امام خمینی (ره) این حرم مطهر برگزار شد، گفت: هر فتنه ای بی شک دستاوردی دارد و وقوع فتنه های دشمن موجب می شود تا چهره نفوذی ها و دشمنان آشکار شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن فارس افزود: شهدا به ما عزت و اقتدار بین المللی داده‌ و در روز قیامت هم شفیع ما خواهند بود و شهادت زیباترین و شرافتمندانه ترین مرگ است و مرگی است که در راه خدا رقم می خورد و شهدای این حرم مطهر به زیباترین شکل ممکن نزد خدای خود رفتند.

وی اضافه کرد: شهدا نزد مردم هم جایگاه والایی دارند و مردم در مراسم تشییع شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان سنگ تمام گذاشتند و ۱۳ آبان امسال را به روز حماسه تبدیل کردند.

خاطر نشان می شود، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) به میزبانی فرماندهی ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و با حضور حجت الاسلام مرادی، سردار حبیبی، فرماندهی انتظامی استان فارس، امیر رضایی، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیرو‌های مسلح مستقر در شیراز در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد و با قرائت زیارت پرفیض عاشورا، عزاداری و سینه زنی همراه بود.

کد خبر 1230421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha