جنگ امروز جنگ رسانه ها است

حجت الاسلام ساداتی با بیان اینکه جنگ امروز ، جنگ رسانه است گفت: باید با بهره بردن از پتانسیل های داخلی و نیز با تولید محتوا تلاش های رسانه های معاند برای تداوم اغتشاشات در کشور را خنثی کنیم.

حجت الاسلام سید «محمدعلی ساداتی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان کرمانشاه، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور،گفت: یکی از نکات اعتراضات پشتیبانی شده توسط غربی‌ها توهین به اعتقادات و ارزش‌های دینی مردم ایران است اما هرجا و در هر زمانی مردم اعتقادات خود را در خطر ببینند به میدان می آیند و با آن مقابله می‌کنند.
 

امام جمعه شهرستان دالاهو، با تأکید براینکه دشمنان منطقه ای و جهانی هرگز نمی توانند ایرانی مقتدر را تحمل کنند ادامه داد: تداوم و استمرار قدرت ایران بسیاری از منافع سیاسی و اقتصادی آنان را به خطر می اندازد، لذا به دنبال تضعیف این نظام هستند.
 

 وی خاطر نشان کرد: فوت مهسا امینی برای مدعیان دروغین حقوق بشر و عوامل برانداز هیچ اهمیتی نداشت و تنها چیزی که در این میان برای دشمنان حائز اهمیت بود، بهانه ای برای شعله ور کردن آشوب های خیابانی در کشور بود.
 

حجت الاسلام ساداتی،با بیان اینکه  تاکنون در هیچ جای جهان تا این حد رسانه های مقابل برای تخریب رقیب و دشمن خود تلاش نکرده اند افزود: ولی امروز به عینه می بینیم که تمام شبکه های ماهواره ای که با این نظام موازات و سر عناد دارند، همه متحد شده اند به امید اینکه این اقتدار را از ایران بگیرند.

 

امام جمعه دالاهو،اظهار کرد: دشمنان در این اغتشاشات به‌دنبال تحقق آروزی دیرینه خود که همان نابودی نظام و مردم هست، بودند اما با هوشیاری و حضور به‌موقع مردم باز هم توطئه آنان با شکست مواجه و شرمسار خواهند شد .

 

وی گفت: اغتشاشات اخیر کشور از سوی اشرار در راستای اهداف و خوشحالی دشمنان نظام بود، چراکه همواره استکبار جهانی تمام امکانات و توان خود را برای ضربه‌ رساندن و نابودی ملت ایران  به‌کار گرفته، بنابراین نباید در صف دشمن بازی کنیم.
 
 

کد خبر 1230455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha