نشست فرهنگی مدیر ستاد فهما با روسای فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی فاروج

مدیر ستاد فهما خراسان شمالی در قالب نشست فرهنگی، با روسای فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «حبیب الله پاکدامن» با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج، نشستی فرهنگی با «حسن رضوانی» رییس این داره برگزار کرد.


مدیر ستاد فهما خراسان شمالی ضمن تأکید بر اهمیت کارکرد تربیتی مسجد، ارتقاء این موضوع با بهره مندی از هنرمندان مسجدی را مورد توجه قرار داد و در این باره به برخی قابلیت های ارزشمند کانون های مساجد در نقاط مختلف اشاره کرد.
 

حجت الاسلام پاکدامن، توجه به پرورش هنرمندان و فعالان فرهنگی، تربیت نیروهای تأثیرگذار از دل مسجد با محوریت کانون های مساجد را نیز متذکر شد و خواستار فضای همراهی و حمایت از کانون های مساجد  شد.



«حسن رضوانی» رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فاروج نیز بر قابلیت های تاثیرگذار کانون های مساجد تاکید کرد و برای رونق فعالیت های مسجدی اعلام حمایت و آمادگی کرد.



وی همچنین با حضور در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فاروج نشستی فرهنگی با حجت الاسلام «فرازی» رییس این اداره برگزار کرد و گفتگوهایی در خصوص هم افزایی بیشتر در فعالیت های مسجد انجام گرفت.


حجت الاسلام پاکدامن، در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت کارکرد تربیتی مسجد و ارتقاء این موضوع با بهره مندی از قابلیت های مسجدی، همیاری بین ارکان مسجد را مورد توجه قرار داد و در این باره به برخی قابلیت های ارزشمند کانون های مساجد در نقاط مختلف شهری و روستایی اشاره کرد.



مدیر ستاد فهما خراسان شمالی، توجه به پرورش و تربیت نیروهای تأثیرگذار از دل مسجد را موضوع مهم و اولویت اصلی فعالیت کانون های مساجد نام برد و فضای همراهی و حمایت از کانون های مساجد را خواستار شد.

 

«حجت الاسلام فرازی» رییس اداره تبلیغات  اسلامی فاروج نیز بر قابلیت های تاثیرگذار کانون های مساجد تاکید کرد وهمراهی و همیاری در فعالیت های مساجد را  برای رونق فعالیت های مسجدی ضروری دانست و در این باره اعلام حمایت و آمادگی کرد.
 

گفتنی است؛ 389 باب کانون فرهنگی و هنری در مساجد خراسان شمالی فعال است که 27 باب کانون در مساجد شهری و روستایی شهرستان فاروج دایر است.



 

 

کد خبر 1230464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha