دزفول میزبان اختتامیه جشنواره کتابخوانی دفاع مقدس

فرهمندپور از میزبانی دزفول جهت برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره کتابخوانی دفاع مقدس خبر داد و گفت: برنامه ریزی های لازم برای اجرای هرچه بهتر این برنامه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، علی فرهمندپور امروز سه‌شنبه (۱۷ آبان) در نشست انجمن کتابخانه های عمومی دزفول که با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی خوزستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، از برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره کتابخوانی دفاع مقدس در دزفول خبر داد و اظهار کرد: در این جشنواره ۱۴ هزار نفر از سطح کشور حضور داشته که در نهایت ۶۷ نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شده‌اند.

 

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه طی روزهای آینده ستاد برگزاری این جشنواره در دزفول تشکیل خواهد شد افزود: برنامه ریزی های لازم برای اجرای هرچه بهتر این برنامه انجام خواهد شد تا اقدامی ماندگار در حوزه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی صورت گیرد.

 

وی با بیان اینکه دزفول در سطح کشور به عنوان پایتخت مقاومت و پایداری معرفی شده است عنوان کرد: این جشنواره فرصت مغتنمی است تا کتاب ها و تالیفاتی که در سطح کشور و دزفول در زمینه دفاع مقدس و ادبیات پایداری و مقاومت نگاشته شده اند معرفی شوند.

 

 

کد خبر 1230493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha