روایت وزیر کشور از دسته‌بندی آشوبگران در اغتشاشات اخیر/ برخی افراد در ۷ کشور آموزش دیده بودند

وحیدی گفت: افرادی که در اغتشاشات اخیر در وسط میدان بودند چند دسته بودند و برخی از آنها در ۷ کشور آموزش دیده بودند. تلاش دشمن این بود که اغتشاشات اخیر را قومیتی کند تا به اهداف خود دست یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، «احمد وحیدی» شامگاه امروز (سه شنبه ۱۷ آبان) در نشست با علمای اهل سنت و شیعه استان گلستان اظهارکرد: در استان گلستان و شهرستان گرگان طی هفته های گذشته و در جریان اغتشاشات اخیر شاهد فضایی آرام بودیم.

 

وزیر کشور از مردم استان گلستان به دلیل هوشیاری و همراه نشدن آنها با آشوبگران در اغتشاشات اخیر قدردانی کرد و افزود: فقط تعداد کمی از جوانان بودند که تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتند و وارد اغتشاشات شدند.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره علت مخالفت دشمنان با جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: دشمن از پیشرفت ملت ایران شاکی است و نمی خواهد کشوری مسلمان با این پیشرفت ها وجود داشته باشد؛ دشمن می خواهد زیر سلطه آنها قرار داشته باشیم.

 

وحیدی با بیان اینکه برای دشمن شیعه و سنی فرقی نمی‌کند، گفت: دشمن شیعه و سنی ای می خواهد که در چارچوب فکری و برنامه آنها فعالیت کند نه کشوری که شیعه و سنی در آن متعهد برای حفظ اسلام هستند.

 

وی با تاکید براینکه جمهوری اسلامی محکم بر سر مبانی خود ایستاده است، افزود: استکبارستیزی جزو مبانی اصلی انقلاب اسلامی است. کدام کشور از فلسطین سنی حمایت می کند؟ یک کشور اسلامی را نمی توانید نشان دهید که از این مردم اهل سنت دفاع کند.

 

وحیدی اضافه کرد: افرادی که در اغتشاشات اخیر در وسط میدان بودند چند دسته بودند و برخی از آنها در ۷ کشور آموزش دیده بودند. تلاش دشمن این بود که اغتشاشات اخیر را قومیتی کند تا به اهداف خود دست یابد.

 

وزیر کشور گفت: کدام کشور اسلامی را می شناسید که دشمن در آن پا گذاشته باشد و دستاوردی جز ویرانی نداشته باشد؟ سوریه، لیبی، افغانستان و عراق از جمله این کشورها هستند.

 

 

 

کد خبر 1230566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha