سامانه بچه های مسجد، بستر مناسبی برای انعکاس فعالیت کانون های مساجد فراهم کرده است

حجت الاسلام خداداده از رصد و پالایش فعالیت کانون های فرهنگی و هنری در سطح کشور به صورت لحظه ای خبر داد و گفت: در سامانه بچه های مساجد اطلاعات و آمار موجود از فعالیت کانون های مساجد قابل مشاهده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، «حجت الاسلام کمال خداداده» شامگاه دیروز17 آبان ماه در دیداری مشترک به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به ارائه توضیح در خصوص فعالیت های ستاد کانون های مساجد و تعداد کانون های موجود پرداخت.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از رصد و پالایش فعالیت کانون های فرهنگی و هنری در سطح کشور به صورت لحظه ای خبر داد و گفت: در سامانه بچه های مسجد اطلاعات و آمار موجود از فعالیت کانون های مساجد قابل مشاهده است.

 

وی بر ضرورت تقویت فعالیت های فرهنگی وهنری در کانون های مساجد تاکید و خواستار حمایت مجلس شورای اسلامی و نمایندگان از این گونه فعالیت ها شد.

در ادامه این دیدار مصطفی طاهری، رئیس کمیسون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی سایت بچه های مسجد و کارآمدی آن در این زمان از فعالیت های ستاد کانون های مساجد قدردانی و قول مساعد همکاری به لحاظ فعالیت های قانونی را داد.

 

در پایان جلسه مصطفی طاهری نماینده مردم زنجان و طارم و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در سامانه بچه های مسجد عضو کانون عمار مسجد 14 معصوم (ع) شهر زنجان شد.

لازم به ذکر است؛ مصطفی طاهری استاد دانشگاه زنجان، دکتری مهندسی برق از دانشگاه امیرکبیر و همچنین کارشناسی ارشد مهندسی برق از دانشگاه شریف می باشد؛ وی در حال حاضر نماینده مردم شریف زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی و همچنین رئیس کمیسیون صنایع و  معادن مجلس می باشد.

کد خبر 1230597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha