صنعت گردشگری، آینده کاشان را رقم می زند

زارعی گفت: رونق گردشگری باید محور تصمیم گیری ها باشد؛ چرا که صنعت گردشگری آینده شهر کاشان را رقم می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محمدشریف زارعی در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: رونق گردشگری باید محور تصمیم گیری ها باشد؛ چرا که صنعت گردشگری آینده شهر کاشان را رقم می زند.

 

فرماندار ویژه شهرستان کاشان افزود: تلاش مجموعه شهرستان کاشان، حمایت از سرمایه گذاری در بخش توسعه گردشگری است و باید همه کمک کنند موانع موجود بر سر راه این صنعت برداشته و رونق بگیرد.

 

زارعی با اشاره به ضرورت تعامل میان دستگاه های اجرایی بیان داشت: تعامل مطلوب میان میراث فرهنگی و شهرداری باید به بهترین نحو صورت بگیرد و نتیجه این تعامل و همگرایی موجبات حفظ بافت تاریخی شهرکاشان را در پی خواهد داشت.

 

فرماندار کاشان در ادامه خاطرنشان کرد: در ایام شیوع کرونا و حتی پساکرونا، صنعت گردشگری شهرستان با آسیب بسیاری مواجه شد که لازم است حمایت های لازم از فعالان این عرصه صورت بگیرد تا زیر ساخت های گردشگری دچار تهدید نشوند.

 

 کاشان از هر نگاهی که دیده می شود باید گردشگری بر آن غالب باشد

 

مشاور وزیر و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان هم در این دیدار بیان داشت: کاشان از هر نگاهی که دیده می شود باید گردشگری بر آن غالب باشد و در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری ها مورد توجه قرار گیرد.

 

علیرضا ایزدی در ادامه تصریح کرد: عوارض های شهرداری در بخش تاسیسات گردشگری مورد بررسی و با نگاه حمایت از بخش گردشگری مصوب شود.

 

 در این دیدار بر ایجاد یک طرح جامع برای حفظ بافت تاریخی ارزشمند شهر کاشان تاکید شد.

کد خبر 1230601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha