جشن «ورزش، نشاط، زندگی» در لتحر کاشان برگزار شد

مدیر فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی از برگزاری جشن «ورزش، نشاط، زندگی» در سالن شهدای لتحر کاشان خبر داد.

امیرحسین عبدلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: فرهنگ‌سرای علامه فیض کاشانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برنامه ورزش، نشاط، زندگی را به منظور در اولویت قرار دادن ورزش در زندگی افراد جامعه اجرا کرد.

 

مدیر فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی افزود: این برنامه در قالب جشن با حضور ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها با هدف اشاعه فرهنگ ورزش و نقش آن در سلامت فردی و اجتماعی جامعه با همکاری هیئت ورزش کارگری شهرستان کاشان و پویش مردمی لتحر در سالن شهدای لتحر برگزار شد.

 

عبدلی ادامه داد: در این برنامه علاوه بر اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی و هنری، نخبگان ورزش کاشان به اجرای حرکات رزمی و نمایشی پرداختند و «مهزیار رزاقی» خواننده نوجوان سروده هایی را برای شرکت کنندگان در این مراسم اجرا کرد.

 

مدیر فرهنگ سرای علامه فیض کاشانی تصریح کرد: جشن ورزش نشاط زندگی با حضور دو نفر از بانوان قهرمان جهان در رشته تکواندو، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین برگزار و با تقدیر از ورزشکاران نوجوان در رشته‌های رزمی خاتمه یافت.

 

ورزش، ارتباط مثبت و مستقیمی با میزان افزایش انگیزه و امید به آینده در افراد دارد و اجرای برنامه های ورزشی و شاد در سلامت روحی و جسمی جامعه موثر است.

کد خبر 1230609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha