اتفاقات اخیر در کشور چهره دشمنان را برای همه آشکارتر کرد

سیاهکلی با اشاره به فتنه اخیر در کشور گفت: کشورهای استکباری تمام تلاش خود را کردند ولی خود ضربه خوردند و ملت ما، معلمان و دانش اموزان دشمنان را بهتر شناختند البته شاید با این جریانات خون تازه ای در رگ های ملت دمیده شدو همه با قوت بیشتری کار می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «نقی سیاهکلی مرادی» در همایش معلم پایه ریز تمدن نوین اسلامی که امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان) در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد، بیان کرد: از زحمات صادقانه  خالصانه همکاران در همه دوره های تحصیلی چه در دوره کرونا و چه در زمان بازگشایی مدارس که با همه سختی ها و کاستی ها به معنای واقعی کلمه بستر را برای حضور دانش آموزان فراهم کردند، تشکر می کنیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: قزوین جزو بهترین استان ها به لحاظ برگزاری آموزش حضوری بوده و کمترین چالش و مشکل را در مسائل آموزشی و تربیتی داشته است.

 

وی عنوان کرد: وقتی استکبار جهانی از مردم ناامید شدند سمت و سو را به سمت مدارس آوردند تا دانش آموزان را تهییج کرده و درگیر هیجانات کنند و از میان یک هزار و ۶۷۰ واحد آموزشی که در استان داریم به تعداد انگشتان یک دست در داخل مدارس مسئله نداشتیم و این نشان می دهد در مدارس انسان های مومن و متعد و دلسوز فعالیت دارند.

 

سیاهکلی مرادی اعلام کرد: البته کشورهای استکباری تمام تلاش خود را کردند ولی خود ضربه خوردند و ملت ما، معلمان و دانش اموزان دشمنان را بهتر شناختند البته شاید با این جریانات خون تازه ای در رگ های ملت دمیده شده و همه با قوت و انرژی بیشتری در مدارس کار می کنند.

 

وی تصریح کرد: در یکی دو ماهه اخیر جلسات متعدد تبیینی در مدارس استان برگزار شده است و باید قدردان این امنیت باشیم و اگر اراذل و اوباش فرصت یابند هر کاری ممکن است انجام می دهند زیرا آنها به قرآن و اهل بیت اعتقاد ندارند و وجدان و تعهد ندارند و از هر کاری که دست شان برآید کوتاهی نمی کنند و آنها دلبسته آمریکا هستند آمریکایی که در تاریخ و در هر جای جهان پا گذاشته جز جرم و جنایت و غارت کاری نکرده است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین یادآور شد: آنها دنبال این هستند به کشور آسیب بزنند ولی به فضل الهی موفق نشدند امیدواریم ما معلمان بتوانیم نقش خود را هرچه بهتر ایفا کرده و درروشنگری برای دانش اموزان و خانواده ها آنچه می توانیم را انجام دهیم.

 

کد خبر 1230651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha