صندوق کارآفرینی امید برای ۲ هزار نفر شغل ایجاد کرده است

خوش قامت گفت:این صندوق از ابتدای سال تا کنون با پرداخت تسهیلات توانسته برای هزار و ۹۲۵ نفر ایجاد اشتغال کند همچنین امسال بیش از چهار هزار و ۱۲۷ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال اعتبار به صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی تخصیص یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «امید خوش قامت» در جمع خبرنگاران گفت: این صندوق از ابتدای سال تا کنون با پرداخت تسهیلات توانسته است برای هزار و ۹۲۵ نفر ایجاد اشتغال کند، امسال بیش از چهار هزار و ۱۲۷ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال اعتبار به صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی تخصیص یافته است که از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲ هزار و ۸۶۵ میلیارد و ۹۷۹ میلیون ریال تسهیلات بابت هزار و ۶۷۶ فقره پرونده پرداخت شده است.

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی ادامه داد: از این میزان تسهیلات پرداختی مبلغ ۲ هزار و ۲۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال مربوط به ۶۴۴ فقره پرونده تسهیلات در حوزه قراردادهای عاملیت تبصره ۱۸سال ۱۴۰۰ بوده است که موجب ایجاد اشتغال برای ۸۳۵ نفر شده است.

 

وی گفت: همچنین امسال در حوزه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری از محل منابع مشترک با صندوق توسعه ملی برای ۵۰ فقره پرونده مبلغ ۱۲۰ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال پرداخت شده است که موجب ایجاد اشتغال برای ۶۷ نفر شده است.

 

خوش قامت افزود: سایر تسهیلات اشتغال پرداخت شده از محل منابع وجوه مردمی طی سال جاری نیز مبلغ ۶۴ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال برای ۲۱۸ فقره پرونده بوده است که از این طریق برای ۱۸۷ نفر اشتغال ایجاد شده است.

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی ادامه داد: امسال در حوزه سایر تفاهمنامه ها با بنیاد برکت، بنیاد علوی، مدارس غیرانتفاعی، سازمان زندان ها، و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ ۴۴۴ میلیارد و ۵۷۶ میلیون ریال برای ۳۵۰ فقره پرونده پرداخت شده است که برای ۴۹۰ نفر اشتغال آفرینی کرده است.

 

وی گفت: طی این مدت در این صندوق برای تسهیلات سامد، برای ۲۹۰ فقره پرونده مبلغ ۱۹۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال پرداخت شده که موجب اشتغال ۳۴۶ نفر شده است و در بخش تسهیلات ضروری، برای ۱۲۴ فقره پرونده مبلغ ۲۱ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال پرداخت شده است.

کد خبر 1230682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha