آغاز کنفرانس ملی «توسعه زیست بوم نوآوری، اجزا و فرآیندها» در گیلان

دومین کنفرانس ملی «توسعه زیست بوم نوآوری، اجزا و فرآیندها» از امروز به مدت دو روز در تالار مرکزی رشت آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، پارک علم و فناوری گیلان با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به برگزاری کنفرانس ملی دو روزه «زیست بوم فناوری» در راستای شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت زیست بوم نوآوری کرده است.

 

این کنفرانس صبح امروز(۱۸ آبان) با حضور « علی خیرالدین» معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم و همچنین شرکت نخبگان و دانشگاهیان سراسر کشور در تالار مرکزی رشت آغاز شد.

 

در این کنفرانس که امسال دومین دوره آن به صورت حضوری برخلاف دوره اول که به دلیل شیوع کرونا، مجازی بود، در حال برگزاری است، تمامی نقش‌آفرینانی که در حوزه فناوری و نوآوری فعالیت دارند، شرکت کرده و آخرین دستاوردهای خود را به‌ویژه در حوزه علمی و ارتباط بین اجزا و فرآیندها به صورت مقاله‌های علمی مطرح می‌کنند.

 

در حقیقت این کنفرانس اولین گردهمایی حضوری فعالین و منابع انسانی فعال در زیست بوم نوآوری کشور و فرصتی برای شبکه‌سازی، تعاملات بین افراد و مجالی برای انتقال تجارب و شنیدن مباحث جدید در رابطه با مسائل و موضوعاتی است که در این زیست بوم در حال شکل‌گیری است.

 

علاوه بر این کنفرانس، کارآفرینان صنایع خلاق استان نیز در قالب نمایشگاهی، دستاورهای صنایع خلاق جوانان استان را که در کشور کم‌نظیر است، در معرض دید عموم قرار دادند.

 

کد خبر 1230686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha