دوره ‌آشنایی با مباحث و متون تخصصی مهدویت و آخرالزمان به زبان انگلیسی» برگزار می شود

‌ اولین دوره تخصصی «آشنایی با مباحث و متون تخصصی مهدویت و آخرالزمان به زبان انگلیسی» ویژه طلاب به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان؛‌ اولین دوره تخصصی «آشنایی با مباحث و متون تخصصی مهدویت و آخرالزمان به زبان انگلیسی» برگزار می‌شود. بنابراین گزارش این دوره آموزشی به زبان انگلیسی از سوی مرکز آموزش زبان و آموزش های تخصصی بین الملل حوزه های علمیه برگزار می شود.

آشنا نمودن زبان دانان حوزوی و مبلغان فعال در خارج از کشور با اصطلاحات و متون تخصصی مهدویت؛‌ فرجام شناسی و آخرالزمان نحوه دریافت و انتقال مباحث مهدوی به مخاطب انگلیسی زبان از اهداف برگزاری دوره تخصصی «آشنایی با مباحث و متون تخصصی مهدویت و آخرالزمان به زبان انگلیسی» است.

مهمترین عناوینی که در دوره تخصصی «آشنایی با مباحث و متون تخصصی مهدویت و آخرالزمان به زبان انگلیسی» برای مبلغان طرح خواهد شد شامل آشنایی با اصطلاحات پایه در متون مهدوی و آخرالزمانی انگلیسی؛ اصطلاحات متون مستشرقان در مورد مهدویت و فرجام شناسی؛ تجارب و تکنیک‌های انتقال معارف مهدوی به مخاطبان انگلیسی است.

 

علاقه مندان به شرکت در این دوره تخصصی باید دارای شرایطی چون داشتن کد طلبگی در مرکز مدیریت حوزه علمیه،‌ تسلط به زبان انگلیسی و  امکان شرکت حضوریِ دوره در شهر قم باشند. لازم به ذکر است شرکت در این دوره رایگان است و علاقه مندان برای شرکت بایستی نام و نام خانوادگی، کد مرکز مدیریت، میران آشنایی به زبان انگلیسی و شماره همراه خود ار به آیدی @intlsc در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

 

 

 

کد خبر 1230762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha