مسئولان با آینده‌نگری و مدیریت مشکلات جامعه را حل کنند

امام جمعه سنندج با اشاره به تورم و مشکلات اقتصادی جامعه، گفت: مسئولان با آینده‌نگری و مدیریت مشکلات و چالش‌های جامعه را حل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی چهارشنبه(18 آبان ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج با اشاره به اغتشاشات و اعتراضات در کشور اظهار کرد: مطالبات، انتخابات و خواست‌ها و اعتراضات سازنده در تمام تاریخ وجود داشته است اما تخریب اموال عمومی و تعرض به اموال مردم جایز نیست.



امام جمعه سنندج تاکید کرد: مدیران در سایه مدیریت جهادی با اتکا به روحیه خودباوری و اعتماد به نفس و توکل به خدا در راستای دفاع از عزت جمهوری اسلامی و توسعه اقتصادی کشور تلاش کنند‌.



وی رهایی از وابستگی به بیگانگان را نیازمند تقویت اعتماد ملی در نخبگان دانست و اظهار کرد: دشمنان نظام درصدد تضعیف اقتصاد کشورهای مسلمان و تبدیل این کشورها به مصرف کننده هستند.



ماموستا رستمی با اشاره به اینکه دین اسلام بر مشورت، عدات، مساوات، عمران و آبادانی تاکید فراوان دارد افزود: دین اسلام از ارزش‌های انسانی، حقوق و کرامت انسان‌ها دفاع کرده است.



وی با عنوان اینکه کردستان از منابع خدادادی و موهبت‌های بالقوه اقتصادی زیادی برخوردار است، تصریح کرد: با بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و توسعه استان می‌توان کردستان را قطب اقتصادی کشور بدل کرد.

کد خبر 1230763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha