احداث ۲۲۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان لرستانی

مدبری، با بیان اینکه سال گذشته ۱۲۰۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان لرستانی داده شد، گفت: امسال نیز ۲۲۰ واحد مسکونی تا پایان سال تحویل مددجویان داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، «نور الله مدبری»، امروز(18آبان) در سفر به استان  لرستان، اظهارداشت:  رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان در سه بخش اشتغال، مسکن و لوازم خانگی است.

 

معاون اداری مالی کمیته امداد کشور افزود: بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال کمیته امداد، باید ۵۰۰ هزار شغل در سال ۱۴۰۱ برای مددجویان و کسانی که تا دهک پنج هستند در سراسر کشور ایجاد کند.

 

وی با بیان اینکه در بخش مسکن، سال گذشته ساخت ۵۰ هزار واحد برای مددجویان سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: از این تعداد سال گذشته ۲۰ هزار واحد محقق شد و امسال نیز ۳۰ هزار واحد تکمیل و در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد.


مدبری بیان کرد: در حوزه مسکن در لرستان، سال گذشته ۱۲۰۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان داده شد و امسال نیز ۲۲۰ واحد در حال احداث است که با تکمیل آن‌ها به مددجویان تحت پوشش تحویل داده خواهد شد.


وی با بیان اینکه ۴ هزار مددجو در لرستان، در نوبت دریافت لوازام ضروری و جهیزیه هستند، گفت: تلاش می شود به همه این مددجویان جهیزیه اهدا شود.

 

مدبری بیان کرد: سال گذشته بیش از ۱۲۰ هزار بسته بین مددجویان توزیع شده و امسال نیز تاکنون ۹۰ هزار سری لوازم ضروری تهیه شده است که بین مددجویان سراسر کشور توزیع می‌شود.

کد خبر 1230776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha