تمامی دستگاه ها برای تحقق پروژه های استان البرز پای کار می آیند

عبداللهی با اشاره به اهمیت همراهی و هم افزایی دستگاه های اجرایی استان و شهرداری ها با هدف تکمیل پروژه های نیمه تمام استان گفت: بهره مندی از تمامی ظرفیت دستگاه های اجرایی با هدف تحقق اهداف و پروژه ها ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست بررسی تفاهم نامه همکاری بنیاد مستضعفان، شهرداری ها و دیگر دستگاه های اجرایی که چهارشنبه ۱۸ آبان در جریان سفر ریاست جمهوری دور نخست نیز مورد توجه قرار گرفت گفت: توجه به روند تکمیل پروژه های نیمه تمام و زیرساخت های مهم استانی از جمله مسائل مورد توجه در دور سفرهای نخست ریاست جمهوری به استان البرز بود. 

 

استاندار البرز افزود: اتمام پروژه‌ آزادراه تهران به شمال که با محوریت اداره کل راهداری استان البرز مورد توجه است با راه اندازی مجتمع های رفاهی، خدماتی، ایجاد پمب بنزین و گازوئیل، ایجاد مراکز خرید و سرویس های بهداشتی امکان بهره وری بیشتر و بهتر برای مردم را فراهم می کند.

 

وی با اشاره به ضرورت توافق به منظور ساماندهی اراضی جهان پیت در کرج اظهار کرد: عملیات اجرایی با هدف ساماندهی اراضی جهان چیت در کرج مورد توجه است.

 

وی ادامه داد: راه اندازی مراکز اسکان کارگری در اشتهارد، با توجه به اهمیت بهبود زندگی کارکنان با همکاری بنیاد مستضعفان در دستور کار است. 

 

عبداللهی با اشاره به توافق های به عمل آمده میان دستگاه ها در ابعاد استانی و ملی عنوان کرد: اعتبارها و بودجه های استانی البرز محدودیت هایی را در بر دارد که تنها به واسطه همراهی و همکاری دستگاه های و شهرداری می توانیم شاهد اقدامات جدی در زمینه پیشرفت استان در حوزه های مختلف باشیم.

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: رئیس بنیاد مستضعفان طرح های زیرساختی استان اعم از آزادراه تهران به شمال، ساماندهی اراضی جهان چیت، راه اندازی مراکز اسکان کارگری را در دستور کار خود قرار داده است. 

 

 

کد خبر 1230782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha