بیانیه گام دوم حلقه مفقوده در کشور/گام دوم سند راهبردی انقلاب اسلامی است

بیانیه گام دوم پیش از آنکه صِرف یک بیانیه باشد، یک سند راهبردی مهم در جهت برون رفت از مشکلات فعلی جامعه و جبران نقائص در گذشته انقلاب است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ،در موضوع بیانیه گام دوم انقلاب یادداشتی تهیه شده است که توسط حجت‌ الاسلام میلاد فرهنگیان در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته آمده است؛رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۹۷ و همزمان با شروع چله پُر افتخار انقلاب اسلامی اقدام به صدور بیانیه ای تحت عنوان "گام دوم انقلاب" نمودند اما متاسفانه توسط مردم و مسئولین بدست فراموشی سپرده شد تا جائیکه دیگر نامی از این بیانیه مهم در محافل سیاسی ، اقتصادی و... کشور به چشم نمی‌خورد. 
 

بیانیه گام دوم پیش از آنکه صِرف یک بیانیه باشد، یک سند راهبردی مهم در جهت برون رفت از مشکلات فعلی جامعه و جبران نقائص در گذشته انقلاب است و باید سرلوحه کار مسئولین و مردم قرار بگیرد چرا که مخاطب این بیانیه آحاد جامعه می باشد.
 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم اقدام به جهاد تبیین نموده که واقعیت های قبل و بعد از انقلاب را برای همگان بخوبی تبیین کرده است و علاوه بر آن برای حل معضلات جامعه برنامه ارائه داده که باید مورد دقت و تامل بیشتر مسئولین قرار بگیرد .
 

یکی از مهمترین موضوعات مهم« جهاد تبیین» که از آن بعنوان فریضه قطعی و فوری از سوی رهبری یاد شده است تبیین همه جوانب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می باشد.
 

در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب از دستاورد های بزرگی که توسط انقلاب اسلامی ایران بدست آمده یاد می کنند و امروز جهادگران عرصه تبلیغ و سیاست باید در کنار جهاد تبیین موضوعات مهم این بیانیه را نیز به مردم یادآور شوند .

کد خبر 1230834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha