رژیم صهیونیستی در سایه ترس و وحشت قرار دارد/ مهاجران یهودی به فکر فرار از  سرزمین های اشغالی هستند

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در سایه ترس و وحشت قرار دارد، گفت: بسیاری از مهاجران یهودی ترجیح می دهند به فکر فرار از سرزمین های اشغالی باشند.

عباس مقتدایی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به بحث اعلام آمادگی نتانیاهو برای حضور در انتخابات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم صهیونیستی نمی تواند امور خود را به نحو شایسته بگذراند و در سایه ترس و وحشت قرار دارد. بسیاری از مهاجران یهودی ترجیح می دهند به فکر فرار از سرزمین های اشغالی باشند و همه اینها بیانگر این واقعیت است که ظلم پایدار نخواهد بود و دیوار کج فرو خواهد ریخت.

 

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه رژیم اشغالگر قدس نمی تواند تداوم پیدا کند، اظهار داشت: ما طرفدار آزادی در آن مناطق و برگزاری رفراندوم در مناطق بوده و هستیم و این را در مجامع بین المللی اعلام کردیم. جریان های لابی رژیم صهیونیستی تحت تاثیر لابی های آمریکا، کشورهای غربی و دخالت های نظام سلطه هستند و به این رژیم به عنوان کانون فتنه و تحرکات نظامی در منطقه نیاز دارند.

 

وی تصریح کرد: چند وقت پیش یکی از مسئولان آمریکایی گفته بود اگر رژیم صهیونیستی هم وجود نداشت ما شبیه آن را ایجاد می کردیم و این نشان می دهد استفاده ابزاری از این رژیم برای به هم ریختن منطقه برای هدف بالاتری که آنها دارند و آن به غارت بردن منابع منطقه است، انجام شده است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکایی ها و دیگر کشورها به رژیم صهیونیستی نیازمند هستند و ما به عنوان جمهوری اسلامی ایران مخالف حضور غربی ها و نظام سلطه و دخالت بیگانگان در این مناطق هستیم.

کد خبر 1230837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha