مردم اجازه نخواهند داد عده ای آشوبگر فضای امن جامعه را ناامن کنند

حجت الاسلام تیشه کنی،گفت:دشمنان ایران در اغتشاشات اخیر نیز به دنبال ایجاد زحمت برای کشور بودند ولی ملت اجازه نخواهند داد عده ای آشوبگر به اسم مطالبه گری فضای امن جامعه را نا امن کنند

حجت الاسلام یعقوب تیشه کنی در‌‌ گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، :باید بسیار هوشیارانه و با بصیرت عمل کنیم زیرا توطئه‌های دشمن از شرق و غرب آغاز شده و تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند که با تلاش برای ضعیف نشان دادن ایران، می‌خواهند اعتماد به نفس را از مردم و مسئولان بگیرند تا با ضعیف نشان دادن آنها، به مقصد خودشان برسند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر،افزود: در طول این چهار دهه از‌ عمر انقلاب اسلامی ملت ایران اسلامی همواره ثابت کردند برای پایداری و حفظ این نظام مقدس حاضرند خون های پاک و ارزشمند خود را فدا نمایند.

 

وی خاطر نشان کرد : امروز دشمنانی که با تحریم های به اصلاح خودشان فلج کننده وضعیت اقتصادی کشور ما را به چنین وضع نامناسبی رسانده اند برای جوانان فریب خورده ما دایه مهربان تر از مادر شده اند.

 

حجت الاسلام تیشه کنی تصریح کرد‌‌ : عده ای بر این باور اند که نا آرامی های اخیر بدلیل وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه است اما اگر به جنس شعارها و دغدغه های این جماعت دقت شود جزء ولنگاری و برهنگی شعار دیگری را سر نخواهند داد و راه اعتراض به مسئولین ناکارآمد، اختلاسگر و فاسد به شهادت رساندن نیروهای امنیتی، بسیجیان و طلاب و افراد مظلوم و بی دفاع این کشور نیست.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه سنقر،اظهار کرد: فشارهای سیاسی و تبلیغاتی خللی در عزم و اراده ملت و دولت ایران در پیمودن راه عزت و استقلال و پیشرفت و حمایت از ثبات و امنیت کشورهای منطقه و مخالفت با دخالت بیگانگان و تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد نخواهد کرد و ملت ایران با هوشیاری توطئه دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

 

وی گفت : نظام اسلامی نه تنها مخالف انتقاد از کشور و مسئولان توسط مردم نمی باشد بلکه از افرادی که پرچمدار مطالبه گری هستند همواره استقبال و حمایت کرده و ملت نیز اجازه نخواهند داد عده ای آشوبگر به اسم مطالبه گری فضای امن جامعه را نا امن کنند.

 

حجت الاسلام تیشه کنی افزود : اینکه بعضی ها که سرشان بوی قورمه سبزی می دهد و دچار توهم شده اند و بر این باورند که ایستگاه انقلاب به خط پایان خود رسیده در اشتباه محض به سر می برند و ۴۳ ساله که دشمن هر ۶ ماه یکبار پایان انقلاب اسلامی ایران را اعلام می کنند اما این انقلاب روز به روز به موفقیت های عظیم دست پیدا کرده است.

 

وی در پایان تاکید کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی اکنون ایران در سطح دنیا حرفی برای گفتن دارد و الهام بخش کشورهای منطقه در کسب استقلال سیاسی و اجتماعی برای ملت ها است .

کد خبر 1230851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha