روضه ‌های خانگی‌ بهترین محفل برای روشنگری و تبیین گری توسط بانوان است

حجت ‌الاسلام قمی گفت: تمامی بانوان جامعه در مجامع مختلف باید به ایفای نقش تبیین گری بپردازند و روضه ‌های خانگی‌ بهترین محفل برای این روشنگری توسط بانوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حجت‌ الاسلام محمد قمی، امروز چهارشنبه (18 آبان) در مراسم مهرواره «راویان باغ بهشت» که به منظور تجلیل از بانوان پیشکسوت عرصه تبلیغ با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در تالار «حافظ» شیراز برگزارشد، گفت: روضه های خانگی پایگاه اصلی جهاد تبیین بوده اند و حضرت فاطمه زهرا (س) در منزل کوچکشان با برپایی رضوه خانگی به تبیین می پرداختند و در سوگ حضرت محمد (ص) و بر مزار شهدای جنگ احد تبیین گری داشتند.

رئیس تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: بانوان می توانند گره گشای عرصه جهاد تبیین باشند و اولویت در حلقه های میانی با بانوان است و زنان در انقلاب اسلامی، رهبر و جامعه پرداز هستند و می توانند روشنگری کنند.

وی تصریح کرد: حضور بانوان در عرصه های مختلف همواره اثربخش تر بوده است و اثرگذاری بانوان در الگوی سوم انقلاب اسلامی بی نظیر است و برای کاستی های موجود در روایتگری زنان ایرانی، روایتگران باید به روایت زن مومن ایرانی فرهیخته بپردازند.

حجت‌ الاسلام قمی با اشاره به نقش بانوان مبلغ در جهاد تبیین گفت: تمامی بانوان جامعه در مجامع مختلف باید به ایفای نقش تبیین گری بپردازند و روضه ‌های خانگی‌ بهترین محفل برای این روشنگری توسط بانوان است.

وی تاکید کرد: اقدامات دستگاه ها و مسئولان فرهنگی فارس برای برگزاری این مهراوه قابل تقدیر است جهاد تبیین را باید همواره در عرصه ها و برنامه های مختلف جدی بگیریم.

 

کد خبر 1230892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha