بسیجیان در رزمایش «جهادگران فاطمی ۲» برای رفع محرومیت به خط می شوند

سردار مسلمی با بیان اینکه رزمایش سراسری جهادگران فاطمی ۲ طی ۱۰روز در استان برگزار می شود، گفت:تلاش داریم طعم شیرین خدمت به واسطه این رزمایش به ذائقه مردم شریف استان برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ سردار سیاوش مسلمی،‌ امشب(۱۸آبان) در جلسه شورای اداری مازندران با محوریت هم افزایی و برنامه ریزی در راستای بزرگداشت هفته بسیج، اجرای دومین مرحله رزمایش سراسری جهادگران فاطمی و نیز قرارگاه جهاد تبیین با حضور سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در مرکز امامت ستاد سپاه برگزار شد، با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج را پیش رو داریم، اظهار کرد:‌ تلاش داریم این هفته به بهترین نحو ممکن با ارائه خدمات به مردم، گرامیداشته شود.

 

فرمانده سپاه کربلا از برگزاری رزمایش سراسری جهادگران فاطمی طی ۱۰روز خبر داد و گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در قالب کارگروه هایی در حوزه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و ... در مناطق محروم استان برگزار خواهد شد.

 

سردار مسلمی اضافه کرد: این رزمایش با نقش آفرینی و همت خالصانه و مومنانه گروه های جهادی و سازمان های اقشاری بسیج در حوزه هاي مختلف و متنوعي به صورت تخصصي برگزار می شود.

 

وی از شکل گیری قرارگاه محله مهدوی با تاکید برمسجد محوری و نقش دادن به مردم برای حل نظام مسائل پیرامونی خودشان در محل زندگی با محورینت امام محله خبر داد و افزود: همچنین جهاد تبیین باید به عنوان یک امر گسترده و همه گیر در همه سطوح جهادی و اجرایی نهادینه شود.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه جهاد تبیین را باید جدی بگیریم، گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود.

کد خبر 1230896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha