برگزاری ۱۸۰ روضه خانگی به مناسبت ایام وفات حضرت فاطمه (س) در شیراز

یقطین گفت: ۱۸۰ روضه خانگی به مناسبت ایام وفات حضرت فاطمه (س) در شیراز برگزار خواهد شد و در این ایام ۱۸۰ موکب هم در شهر شیراز برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، زهرا یقطین، امروز چهارشنبه (18 آبان) در مراسم مهرواره «راویان باغ بهشت» که به منظور تجلیل از بانوان پیشکسوت عرصه تبلیغ با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در تالار «حافظ» شیراز برگزارشد، گفت: روضه‌ های خانگی به دلیل اینکه موجب روشنگری و بصیرت افزایی می شدند در پیروزی انقلاب اسلامی اثربخش بودند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری فارس ادامه داد: حضرت زهرا (س) پیشگام در برپایی روضه‌ های خانگی بودند و امروز از پیشکسوتان مداحی و مبلغ فرصت تقدیر در سومین حرم اهل بیت (ع) فراهم آمده است.

وی اضافه کرد: روضه‌ های خانگی بهترین روش تربیتی به شمار می روند و در آنها فرصت توسل به اهل بیت (ع) فراهم می شود و امروز برای حفظ نهاد خانواده باید زمینه ارتقای زنان توسط زنان را فراهم کنیم و مبلغان و مداحان سربازان جهاد تبیین هستند که در این زمینه می توانند نقش مهمی ایفا کنند.

یقطین همچنین گفت: ۱۸۰ روضه خانگی به مناسبت ایام وفات حضرت فاطمه (س) در شیراز برگزار خواهد شد و در این ایام 180 موکب هم در شهر شیراز برپا خواهد شد.

کد خبر 1230925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha