نجات ۲۸ شهروند محبوس در آتش سوزی آپارتمان مسکونی درکاشان

سخنگوی سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان از نجات ۲۸ شهروند محبوس در آتش سوزی آپارتمان مسکونی در کاشان خبر داد.

«روح اله فدائی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان، اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۴۲ چهارشنبه مورخ ۱۸ آبان، گزارشی مبني بر آتش سوزی واحد سوم طبقه همکف یک ساختمان ۴طبقه در شهرک خاتم الانبیاء کاشان(مسکن مهر) و گرفتارشدن کلیه ساکنین طبقات دیگر از سامانه ۱۲۵ آتش نشانی دریافت شد.




سخنگوی سازمان آتش نشاني وخدمات ايمني شهرداري کاشان گفت: به محض اطلاع از حادثه، آتش نشانان در قالب تیم های اطفاء حریق و امداد و نجات ابتدا از ايستگاه شماره ۵ شهدای آتش نشان واقع در مسکن مهر و سپس تیم های عملیاتی از ایستگاه های ۲ ،۴ و ۶ سریعا به محل حريق اعزام شده و اقدامات لازم در نجات محبوسان و اطفای حریق محل را انجام دادند. 

فدائی افزود: در این عملیات، با حضور به موقع آتش نشانان، ۲۸ نفر از ساکنین ساختمان ۴طبقه شهرک خاتم الانبیاء کاشان نجات یافتند و آتش نشانان با مهار آتش سوزی از گسترش آن به واحدهای دیگر آپارتمان جلوگیری کردند.

 

مسئول روابط عمومی آتش نشانی کاشان ادامه داد: باتوجه به گستردگی آتش سوزی علت آن قابل تشخیص دقیق نبوده و نیاز به بررسی کارشناسان کمیته علت یابی حریق و حادثه سازمان دارد.



فدائی  خاطرنشان کرد: در این حادثه ۵ نفر از ساکنین با استنشاق دود ناشی از حریق دچار مصدومیت شده که توسط عوامل اورژانس در محل اقدامات اولیه و انتقال به مراکز درمانی انجام گرفت.

کد خبر 1230959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha