جشنواره تئاتر کوتاه «گهرم» در جهرم آغاز به کار می کند

نعمت اللهی از آغاز برگزاری چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه «گهرم» به مدت ۲ روز در شهرستان جهرم خبر داد.

محسن نعمت اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه «گهرم» از روز  پنج‌شنبه ۱۹ آبان‌ماه به مدت ۲ روز در تالار فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: نمایش‌های منتخب این جشنواره روز پنج‌شنبه ۱۹ آبان‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۲۱ و جمعه ۲۰ آبان‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح، به روی صحنه می رود.

 

نعمت اللهی به برنامه اختتامیه این جشنواره نیز اشاره کرد و اظهار داشت: روز جمعه از ساعت ۱۹ مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با معرفی تئاترهای برگزیده، بهترین بازیگران زن و مرد، طراحی صحنه و... به کار خود پایان می دهد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم با اشاره به حضور فعال گروه های نمایشی در این شهرستان گفت: در شهرستان جهرم 6 گروه نمایش با ظرفیت افزون به ۱۵۰ نفر به صورت فعال و نیمه فعال در حال فعالیت هنری هستند.

 

نعمت اللهی عنوان کرد: جشنواره تئاتر «گهرم» برای نخستین بار در سال ۱۳۹۶ به همت انجمن نمایش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم آغاز به کار کرد و اکنون چهارمین دوره این جشنواره آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

 

به گزارش شبستان، جشنواره تئاتر کوتاه «گهرم» برگرفته از نام قدیم جهرم و به معنی خیلی گرم گرفته شده است.

کد خبر 1230969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha