آغاز ثبت نام جشنواره قرآنی و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز ثبت نام بیست و هفتمین جشنواره قرآنی و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت خبر داد.

دکتر علی فخری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: نام نویسی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی و مراکز و سازمان های تابعه این وزارتخانه آغاز شده است

 

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: این جشنواره شامل ۶ بخش آوایی، ادبی، پژوهشی، فناوری، معارفی و هنری و ۵۳ رشته است و در مرحله دانشگاهی و سراسری اجرا خواهد شد.

 

فخری ادامه داد: همه جامعه دانشگاهی می توانند در این جشنواره شرکت کنند و هر شرکت کننده مجاز به انتخاب حداکثر ۶  بخش و از هر بخش یک رشته می باشد.

 

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در خصوص نحوه ثبت نام تصریح کرد: کارکنان، اساتید و دانشجویان می توانند جهت ثبت نام یا به رابط آموزشی واحد محل خدمت خود مراجعه کنند و یا با مرکز قرآن و عترت دانشگاه با شماره تلفن ۵۵۱۰۳۵۵۲ ۰۳۱ تماس بگیرند و هم چنین از طریق تارنمای quran.behdasht.gov.irثبت نام کنند.

 

فخری یادآور شد: شرکت در این دوره برای کلیه کارکنان دانشگاه تا سقف ۱۲ ساعت آموزشی عمومی ضمن خدمت (در صورت کسب حدنصاب نمره) و اعضای هیات علمی دانشگاه امتیاز فرهنگی معادل ۱۲ ساعت آموزشی است.

 

وی افزود: ثبت نام جشنواره از ۱۵ آبان شروع شده و شرکت کنندگان فرصت دارند تا ۱۵ آذر ثبت نام کنند و زمان دقیق آزمون های کتبی و آوایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 1231002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha