الهام افکاری کیست؟/دستگیری عامل شبکه تروریستی اینترنشنال توسط سربازان گمنام امام زمان (عج)

خواهر نوید افکاری از عوامل شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران حین فرار از مرز ‌توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شد.

خبرگزاری شبستان - استان فارس،

از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی که به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت، دشمن منافع خودش را در ایران حذف شده دید و سعی کرد با اتفاق های مختلفی نظیر ترور جنگ و حمله  نظامی  این نهال انقلاب را از پا در بیاورد و از بین ببرد.

 

 پس از آن که دید موفق نمی شود به جنگ نرم، جنگ فرهنگی، جنگ اقتصادی، تحریم های ظالمانه و حتی جنگ ترکیبی روی آورد و هر بار که یک اغتشاش در کشور روی داد سعی کرد که با حمایت از اغتشاشگران در مسائل داخلی کشور دخالت کند و با آموزش افراد مختلف سعی کند که به اهدافش برسد.

 

در این میان شخصی به نام نوید افکاری که به خاطر قتل یک مامور سازمان آب در آبان 98  به اعدام محکوم شده بود، در سال 99 اعدام شد، وی از افرادی بود که دشمن روی آن سرمایه گذاری کرده بود و امروز مطلع شدیم که الهام افکاری، خواهر نوید افکاری به عنوان فرد مخرب و همکار با شبکه تروریستی ایران اینترنشنال که سعی در فرار از مرز داشت توسط سربازان گمنان امام زمان (عج) دستگیر شد، وی که با شبکه تروریستی اینترنشنال همکاری داشت و اطلاعات کذب برای این شبکه تروریستی ارسال می کرد و اکنون قصد فرار از مرز کشور را داشت توسط سربازان گمنام امان زمان (عج) دستگیر شده است

.

بدین ترتیب الهام افکاری از عوامل اصلی شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال در ایران حین فرار از مرز ‌توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات دستگیر شد.

 

وی طی مدت اخیر اقدامات ‌فراوانی در سیاه‌ نمایی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همکاری با این شبکه سعودی انجام داده است و با دعوت از جوانان و دختران برای شرکت در اغتشاشات و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم در این راستا عمل کرده است.

 

‌سربازان گمنام امام زمان (ع) که طی ‌سالیان اخیر فعالیت‌ های الهام افکاری را زیرنظر داشتند، ‌متوجه همکاری مستمر وی با عوامل ضد‌انقلاب شدند و همچنین برای آنها مسجل شد که وی در اغتشاشات اخیر یکی از لیدهای اصلی ساماندهی آشوبگران بوده است.

 

الهام افکاری که در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار داشت، صبح امروز پنجشنبه 19 آبان ماه در زمان خروج از یکی از مرزهای کشور در حالیکه ‌میزان قابل توجهی ارز همراه داشت، بازداشت شد.‌

 

وی که در ایجاد اغتشاش و آشوب در ایران  توفیقاتی نداشت قصد داشت با حضور در یکی از کشورهای همسایه با نماینده یکی از کشورهای معاند دیدار کرده و سپس به کشوری دیگر پناهنده شود که در تور مامورین وزارت اطلاعات گرفتار شد.

 

از مهمترین اقدامات مجرمانه وی می توان به دروغ ‌پراکنی، دعوت به ناامنی، اغتشاش‌ و آشوب، کمک به افزایش ناآرامی ‌ها ‌در سطح کشور، ‌نفو‌ذ در برخی انجمن‌های بانوان و دعوت زنان به تجمع و آشوب و ... اشاره کرد.

 

وی همچنین طی یک سال اخیر با مدیران برخی شبکه های معاند و چهره‌های مخالف نظام هم ارتباط داشت.

کد خبر 1231016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha