فرصت سوزی در جذب سرمایه گذار ممنوع است

مهاجر با بیان اینکه متاسفانه برخی از مدیران در سطوح میانی در بدنه اداری خود تن به قانون نمی دهند و خودشان تصمیم ساز می شوند که سرمایه گذار را فراری می دهند، گفت: در ادارات استان در بحث جذب سرمایه گذار شاهد فرصت سوزی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ عبدالله مهاجر دارابی، امروز(۱۹آبان)‌در اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان های ساری و میاندورود که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان در حال برگزاری است،‌با اشاره به اینکه ۱۲۳فرصت توسعه اقتصادی و ردساری و میاندورود شناسایی شده،‌اظهار کرد: اگر این ظرفیت ها محقق شود امید است پویایی این خطه از شمال کشور را شاهد باشیم.

 

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران با بیان اینکه بسیاری از مشکلات را در استان می توانیم رفع کنیم،‌افزود: مشکلات اداری و مالی در استان به درستی رفع شود مطمئنا سرمایه گذاری هایی در حوزه های صنعت، گردشگری و کشاورزی ایجاد خواهد شد.

 

وی خواستار رفع روند دست و پاگیر ارائه مجوز های ایجاد سرمایه گذاری در استان به ویژه ساری و میاندورورد شد و گفت: همدلی و همبستگی وجود دارد اما هم بینی کاری اگر محقق شود می توانیم شاهد رشد اقتصادی استان باشیم.

 

مهاجر با بیان اینکه متاسفانه برخی از مدیران در سطوح میانی در بدنه اداری خود تن به قانون نمی دهند و خودشان تصمیم ساز می شوند که سرمایه گذار را فراری می دهند، ادامه داد: در ادارات استان در بحث جذب سرمایه گذار شاهد فرصت سوزی هستیم.

 

وی با بیان اینکه مدیران باید در اسرع وقت زمینه جذب سرمایه گذار را فراهم کنند، گفت: نوسازی شرکت های نیز باید در راستای جذب سرمایه گذار مورد توجه باشد.

 

مهاجر به اهمیت تبادل اقتصادی با کشورهای مختلف با حفظ عزت مردم استان مازندران تاکید کرد و افزود: باید برای بخش خصوصی با کمک بانک ها فرصت های سرمایه گذاری رقم بزنیم.

 

 

 

کد خبر 1231032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha