تفاهم نامه همکاری کمیته امداد واستانداری زنجان منعقد شد

صالحی گفت: در راستای انجام همکاری های مشترک در زمینه های تامین مسکن و سرپناه مناسب، ایجاد فرصت های شغلی و ترویج سنت های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری در مناطق محروم و روستایی تقاهم نامه همکاری کمیته امداد واستانداری زنجان منعقد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، «روح اله صالحی» در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از اقدامات محرومیت زدایی این نهاد با بهره گیری از ظرفیت دستگاههای اجرایی، گفت: این تفاهم نامه همکاری با هدف رفع مشکلات معیشتی، درمانی، مسکن واشتغال مددجویان تحت حمایت با اولویت مناطق محروم و روستایی و ترویج فرهنگ پرداخت زکات منعقد شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: در راستای تعامل و همکاری وبهره گیری از ظرفیت های متقابل وانجام همکاری های مشترک  در زمینه های تامین مسکن و سرپناه مناسب، ایجاد فرصت های شغلی و ترویج سنت های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری در مناطق محروم و روستایی تقاهم نامه همکاری کمیته امداد واستانداری زنجان امضاء شد.

 

وی ادامه داد: از دیگر اهداف این تفاهم نامه موضوع ترویج سنت های حسنه اسلامی انفاق و توسعه مشارکت های مردمی و کمک های مؤمنانه در جهت عمران و آبادانی مناطق محروم و روستاها و پروژه های عام المنفعه و امور زیرساختی با استفاده از ظرفیت زکات است.

 

صالحی با قدردانی از نگاه دولت انقلابی و مردمی در حوزه محرومیت زدایی وتوانمندسازی مددجویان عزیز تحت حمایت وسایر نیازمندان تصریح کرد: هم افزایی دستگاه ها به ویژه کمیته امداد امام (ره ) واستانداری زنجان در قالب این تفاهم نامه نتایج موثر ومطلوبی در رفع فقر ومحرومیت از چهره استان به ویژه در مناطق محروم وروستایی و زمینه سازی برای توانمندسازی در بین خانواده های عزیز تحت حمایت واقشار نیازمند به همراه خواهد داشت.

کد خبر 1231056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha