مرکز تحقیقات ایران خودرو و سایپا در چمستان مازندران راه اندازی می شود|هدفگذاری ایران خودرو برای تولید ۷۵۰هزار خودرو

خطیبی با بیان اینکه تولید ۷۵۰هزار خودرو با صرفه جویی هفت هزار میلیارد تومان و ارتقای ۲۵۷درصد کیفیت را در دستور کار داریم، گفت: سایت خزر از سایت های فعال در حوزه مونتاژ خودرو است که امید داریم به زودی سه شیفت در این سایت اشتغال داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ مهدی خطیبی، امروز(۱۹آبان)‌در اولین همایش فرصت های سرمایه گذاری در شهرستان های ساری و میاندورود که در سالن همایش اتاق بازرگانی استان در حال برگزاری است،‌ ببا بیان اینکه با تولید ۳۷۶هزار دستگاه خودرو تا ساعت ۷و۳۰دقیقه امروز نزدیک به ۱۰۶خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بحث تولید و تحویل پیشتاز هستیم، اظهار کرد: صنعت خودرو سهم مهمی در رشد اقتصادی کشور ایفا می کند.

 


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان اینکه رشد در حوزه صنعت خودرو به رشد سایر حوزه ها میانجامد،‌گفت: ۷۵۰هزار دستگاه خودرو امسال تحویل مشتریان می شود.

 


وی با بیان اینکه کیفیت در میان مدت، کوتاه مدت و بلند مدت در بحث تولید خودرو را پیگیریم، افزود: با تدوین این سند کیفیت،‌شاهد ارتقای کیفی بسیار قابل توجهی در تولیدات ایران خودرو هستیم.

 


خطیبی با بیان اینکه کیفیت مسیری بی پایان است و همواره باید دراین مسیر حرکت کنیم، گفت: موضوع کیفیت زمان بر و هزینه بر است احساس آن برای مشتریان زمان بر است امبد است به زودی به صورت صد درصد کیفیت محصولات برای مشتریان اثبات شود.

 

 

وی از تولید یک خودرو برای جایگزین پژو ۲۰۶ خبر داد و گفت: ۱۸ ماه بازه زمانی ایده تا اجرا این طرح بوده است.

 

 

خطیبی با بیان اینکه خودروی ریرا در یوش رونمایی شده، افزود: تولید ۴۷ نمونه از این  خودرو را در دستور کار داریم.

 

 

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری تعریف شده است،گفت: مهمتربن کار در حوزه صنعت و مدیریت صنعتی تعریف شد پروژه عبور مستقیم است که در سال های اخیر در ایران خودرو درحال پیاده سازی است.

 


خطیبی با تاکید براینکه امروز حتی یک خودروی ناقص کف پارکینگ های ایران خودرو وجود ندارد، ادامه داد: صرفه جویی ۷هزار میلیارد تومان را در دستور کار داریم.

 


وی اذعان کرد: گلوگاه های شبکه تامین را شناسایی کرده و به رفع نقاط ضعف منجر شد.

 

خطیبی با بیان اینکه تولید ۷۵۰هزار خودرو با صرفه جویی هفت هزار میلیارد تومان و ارتقای ۲۵۷درصد کیفیت را در دستور کار داریم، گفت: سایت خزر از سایت های فعال در حوزه مونتاژ است که امید داریم سه شیفت در این سایت اشتغال داشته باشیم.

 


وی از ایجاد اتحاد استراتژیک با گروه سایپا اشاره کرد و گفت: به این نتیجه رسیدیم که می توانیم در بخشی از حوزه ها سرمایه گذاری های مشترک داشته باشیم. تلاش داریم شاهد راه اندازی مرکز تحقیقات ایران خودرو و سایپا در چمستان مازندران باشیم.


 

کد خبر 1231060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha