«قدرت و بصیرت» دو عامل پشتیبانی مردم بشرویه از انقلاب است

علیزاده با اشاره به اینکه فتنه اخیر یک شاغول بود که عیار بسیاری از افراد را نشان داد، گفت: ما در بشرویه کوچکترین اغتشاشی را شاهد نبودیم و این نشان دهنده قدرت و بصیرت بالای مردم این شهرستان در پشتیبانی از انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حسن علیزاده امروز پنج شنبه (۱۹ آبان) در شورای اداری شهرستان بشرویه که با حضور معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: مردم ولایتمدار شهرستان بشرویه در روزهای اخیر برای محکومیت اغتشاشات راهپیمایی های بزرگی را در سطح شهرستان برگزار کردند.


فرماندار بشرویه در ادامه بیان کرد: این بدین معنا نیست که مردم شهرستان بشرویه اگر مسئولان عملکرد نامناسبی دارند گلایه مند نباشند اما قدرت و بصیرت بالای مردم باعث شده آن جایی که نیاز است پشت نظام و انقلاب باشند.

 

وی ادامه داد: فتنه اخیر یک شاغول بود که عیار بسیاری از افراد را نشان داد و ما در شهرستان بشرویه کوچکترین اغتشاشی را شاهد نبودیم.


علیزاده به عملکرد دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: در مدتی که از شروع به کار دولت سیزدهم گذشته است رئیس جمهور با پشتکار، همت، مردمی بودن و به ویژه وفاداری به آرمان های انقلاب به طور جهادی کار کردند و خدماتی ارائه شد که سال ها آرزو بود.


فرماندار شهرستان بشرویه در پایان عنوان داشت: در بحث خدمات دولت سیزدهم در شهرستان بشرویه همین بس که بحث راه به سمت فردوس و طبس که سال ها مطالبه مردم بوده است، در اولین سفر استاندار کلنگ زنی آن انجام و پروژه در حال کار است.

 

 

 

 

کد خبر 1231099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha