گلایه امام جمعه بشرویه از بالابودن اجاره خانه در این شهرستان

حجت الاسلام زارعی گفت: نبود مسکن و بالا بودن اجاره خانه ها در بشرویه یکی از مهمترین مشکلات این شهر است و باید با مسئولانی که در حوزه نهضت مسکن ملی در بشرویه کم کاری می کنند در استان با عنوان ترک فعل برای آن ها اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علیرضا زارعی امروز (۱۹ آبان) در شورای اداری شهرستان بشرویه که با حضور معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: یک بُعد از ویژگی های ائمه معصومین(ع) به ویژه امیرالمومنین(ع) اجرای عدالت بوده است.

 


امام جمعه بشرویه در ادامه گفت: اجرای عدل و قسط در نظام جمهوری اسلامی برعهده قوه قضاییه قرار دارد که به خوبی درحال اجرا است.

 


وی با بیان اینکه شهرستان بشرویه انقلابی مومن و شهید پرور است، ادامه داد: مردم شهرستان بشرویه همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده بوده اند و‌ همچنان پشتیبان نظام و انقلاب خواهند بود.

 

 

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه یکی از مشکلات عدیده ای که در بشرویه وجود دارد بحث اختلافات خانوادگی است، افزود: متاسفانه فضای مجازی به این اختلافات دامن می زند و نیازمند رسیدگی و کنترل است.

 


امام جمعه بشرویه دیگر مشکل این شهر را نبود مسکن و یا بالا بودن اجاره خانه ها عنوان کرد و گفت: مسئولانی که در حوزه نهضت مسکن ملی در بشرویه کم کاری می کنند در استان با عنوان ترک فعل برای آن ها اقدام شود.

 


حجت الاسلام زارعی ببا بیان اینکه مشکل جاده های فاقد استاندارد و تصادفات در ورودی های شهر بشرویه حل شود، بیان داشت: امید است مشکلات قیمت های نهاده های دامی و کود برای کشاورزان و دامداران این شهرستان را حل کنیم تا به فرمایش مقام‌ معظم رهبری رونق تولید را شاهد باشیم.

 

 

 

 

کد خبر 1231103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha