عدم توجه به نقاط مرزی باعث خالی شدن مرزها می شود

جهانگیر خط مشی قوه قضائیه را حضور در بین مردم و توجه به نقاط محروم اعلام کرد وگفت: عدم توجه به نقاط مرزی باعث خالی شدن مرزها می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، اصغر جهانگیر امروز پنج شنبه (۱۹ آبان) در بازدید از شهرستان درمیان خالی شدن مرزها، ایجاد مشکلات امنیتی و آسیب های اجتماعی را معلول عدم توجه به مناطق مرزی دانست.

 

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه خط مشی قوه قضائیه را حضور در بین مردم و توجه به نقاط محروم اعلام کرد و گفت: عدم توجه به نقاط مرزی باعث افزایش مهاجرت به مراکز استان ها می شود.

 

وی با بیان اینکه بیکاری منشا بسیاری از آسیب های اجتماعی است، افزود: تلاش های قضایی و پلیس به تنهایی برای مقابله با وقوع جرم کافی نیست و باید کارهای فرهنگی و پیشگیری در اولویت دستگاه های فرهنگی و قوه قضائیه قرار گیرد.

 

مهدی فرجامی فرد فرماندار درمیان هم در ادامه به ظرفیت های شهرستان درمیان اشاره کرد و استقرار اداره ثبت اسناد در مرکز شهرستان، حل مشکلات حقوقی کشتارگاه دام طیور، اصلاح قوانین مربوط به منابع طبیعی و امور اراضی در این شهرستان را از درخواست های به حق مردم این خطه عنوان کرد.

 

لازم به ذکر است بازدید معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه  قضاییه با همراهی فرماندار درمیان، امام جمعه شهرستان، فرمانده سپاه شهرستان، رییس دادگستری و دادستان دادگستری انجام شد و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با مردم و کارشناسان دادگستری دیدار و از نزدیک در جریان نحوه دادرسی به پرونده ها قرار گرفت.

 

 

 

 

 

کد خبر 1231106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha