لزوم استقرار نمایندگی تعزیرات حکومتی در زیرکوه

حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه مشکل زمین های ملی زیرکوه حل شود، گفت: استقرار اداره پزشکی قانونی و پزشک برای این مرکز، استقرار نمایندگی تعزیرات حکومتی و حل مشکل شناسنامه برخی از مردم مناطق مرزی شهرستان از دیگر خواسته های مردم زیرکوه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حسن صباغیان امروز (۱۹ آبان) در شورای اداری شهرستان زیرکوه که با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز دفاع از انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است و وظیفه ما امروز وظیفه سنگینی است.

 

امام جمعه زیرکوه عنوان کرد: برای حفظ انقلاب اسلامی باید در مسیری که امامین انقلاب فرمودند حرکت کنیم و در همه قوا در طراز اسلام ناب باشیم و وحدتی که امروز در قوای سه گانه دیده می شود یک اتفاق بی نظیر و مبارک است و باید شکر آن را به جا آوریم.

 

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: اغتشاشات اندک اما اعتراضات زیاد است و همه باید دست به دست هم دهیم تا در راه خدمت به این مردم ذره ای کوتاهی نکنیم.

 

حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه زیرکوه شهرستان دامداری و کشاورزی است، افزود: مشکل نهاده های دامی باعث نابودی دام و اشتغال مردم شده است ما انتظار پیگیری این موضوع داریم.

 

امام جمعه زیرکوه با تاکید بر اینکه مشکل زمین های ملی زیرکوه حل شود، ادامه داد: این موضوع قصه پر غصه ای است که باید یک بار برای همیشه حل شود چرا که مردم زیرکوه همیشه در خط مقدم انقلاب و ولایت هستند و تبعیض و ناحقی، حق این مردم عزیز و ولایتمدار این نیست.

 

وی در پایان بیان کرد: استقرار مرکز پزشکی قانونی و پزشک برای این مرکز، استقرار نمایندگی تعزیرات حکومتی و حل مشکل شناسنامه برخی از مردم مناطق مرزی شهرستان از دیگر خواسته های مردم زیرکوه است که انتظار رسیدگی و پیگیری داریم.

 

 

 

 

کد خبر 1231108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha