دولت سیزدهم برای حل مشکلات بر مولد سازی تاکید دارد

نظری گفت:دولت سیزدهم با توجه به شرایط اقتصادی و برای حل مشکلات بر مولد سازی تاکید دارد و باید با تکیه بر ظرفیت درونی برای حل مسائل مختلف در مدارس کوشش شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، «یعقوبعلی نظری» در نشست با دانش آموزان نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی گفت:کمبودهای مدارس استان با روشهایی از جمله فروش اموال مازاد برطرف می شود و باید این مسیر با مطالبه گری دانش آموزان و فعالیت مدیران به نتیجه برسد.

 

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه دولت سیزدهم با توجه به شرایط اقتصادی و برای حل مشکلات بر مولد سازی تاکید دارد و باید با تکیه بر ظرفیت درونی برای حل مسائل مختلف در مدارس کوشش شود، افزود:مهمترین ظرفیت مدارس نیز خود دانش آموزان هستند که با مبانی فکری و اعتقادی در مسیر حل مشکلات گام بر می‌دارند.

 

وی گفت: تفاوت دیدگاه ما در کشور ایران با آمریکا و سایر کشورهای استکباری، تفاوت در نوع نگاه و مبانی فکری است زیرا ما با قدرت نرم افزاری، معنوی و فکری همراه با اعتقاد دقیق و عمیق به مبانی در حال حرکت هستیم.

 

نظری خطاب به دانش آموزان افزود: شما نیز با تکیه بر اراده راسخ مبتنی بر اعتقادات اسلامی و ملی می توانید تاثیر گذار باشید همچون امام راحل که در ابتدای مسیر با افراد اندکی قیام کردند و به نتیجه رسیدند و این برگرفته از اعتقاد دینی است که گروهی اندک اما با اعتقاد و ایمان می توانند در مقابل اکثریت کفر پیروز شوند.

 

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: حاکمیت، زمینه ساز و تسهیلگر است و لازم است تا برای حل مشکلات آموزش و پرورش استان با گفت و گو به اهداف مشترک برسد و با تقدم بخشی به مسائل، اولویت ها را مشخص و برای حل آنها برنامه ریزی کند.

کد خبر 1231111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha