گلزار شهدای سلیمان بگ بانه مرمت و بازسازی می‌شود

احمدی از مرمت و بازسازی گلزار شهدای سلیمان بگ بانه خبر داد و گفت: يكي از مهم‌ترين مسائل فرهنگي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران حفظ آرمان‌هاي امام (ره) و زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهدا است.

محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان از طرح مرمت و بازسازي گلزار شهدای سلیمان بگ اين شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در اولين مرحله از اين طرح مزار شهدا فضا‌سازی، ترميم و بازسازي مي‌شود.

 

 

عضو شورای شهر بانه افزود: يكي از مهم‌ترين مسائل فرهنگي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران حفظ آرمان‌هاي امام (ره) و زنده نگه‌داشتن ياد و خاطره شهدا است كه تحقق اين مهم با حفظ و نگهداري گنجينه‌هاي ارزشمند انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس ميسر مي‌شود.

 

 

وی ایجاد محیطی معنوی در گلزار مطهر شهدا را ادای دین به خون پاک شهیدان عنوان کرد و گفت: اجرای این طرح نیازمند نوسازی و محوطه‌سازی است و در چارچوب اجرای آن، بخش زیادی از سنگ‌های نما، موزائیک کاری‌ها، ستون‌ها و سنگ‌ مزارهایی که در گذر زمان و بر اثر شرایط جوی آسیب دیده‌اند، ترمیم و بازسازی می‌شوند.

 

 

عضو شورای شهر بانه یادآور شد: طرح نوسازی مزار مطهر شهدای شهرستان بانه از حدود یک ماه قبل آغاز شده و تا پایان هفته جاری به اتمام می‌رسد.

کد خبر 1231196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha