جوانان امروز همچنان پایبند به آرمان های انقلاب هستند

حجت الاسلام خداداده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و تسلیت شهادت شهید مرتضی حسینی گفت: جوانان ایران همچنان پرشور و پایبند به آرمان های انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با خانواده شهید مرتضی حسینی، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ضمن تماس تلفنی با پدر این شهید گفتگو کرد.

 

حجت الاسلام کمال خداداده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهید مرتضی حسینی اظهار کرد: شهدا جایگاه ویژه ای در نزد خداوند دارند و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا هستیمم.

 

وی با اشاره به اینکه جوان های دهه هشتادی به ما ثابت کردند که انقلاب اسلامی هنوز زنده است و پرشورپای آرمان های انقلاب اسلامی هستند، گفت: در سفری که به استان زنجان خواهم داشت برای عرض ادب و ارادات در نزد این خانواده حاضر خواهم شد.

در این دیدار امراله حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید حسینی وابراز همدردی در بیاناتی گفت: خدای متعال با لطف ویژه ای که داشت محبت خود را به همه ما ارزانی داشت و این شهید راه حضرت سیدالشهدا(ع) را ادامه داد و اجازه نداد که چشم بدخوهان به مملکت امام زمان بیفتد. شما باید شاکر خدای متعال باشید چون فرزندی ازسلاله حضرت سیدالشهدا(ع) داد و دراه خودش به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

 

در این دیدار پدر شهید حسینی گفت: شهید مرتضی حسینی، فرزندی نمونه، اهل مسجد و هیات و عاشق اباعبدالله الحسین بود، این شهید قبل شهادتش به مادر خود گفته بود که مادر من کاری خواهم کرد که شما به من افتخار کنید.

 

گفتنی است شهید سید مرتضی حسینی از اعضای کانون فرهنگی و هنری فدک روستای ونی‌سر شهدای امنیت مرزبانی بود که در درگیری گروهک تروریستی پژاک به در جه رفیع شهادت نائل آمد.

 

کد خبر 1231213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha