وظیفه مسئولان در برابر توطئه‌های دشمنان، خدمت به مردم است

حجت‌الاسلام شایان وظیفه مسئولان در برابر توطئه‌های دشمنان را خدمت به مردم برشمرد و گفت: مسئولان باید برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند؛ چرا که مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام حضور دارند و لایق بهترین خدمت‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام«علی شایان» ظهر امروز(جمعه، 20آبان) در خطبه‌های نماز جمعه شهر گوراب زرمیخ با اشاره به حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی حساس و مهم ۱۳ آبان اظهار کرد: این حضور شکوهمند، عزت آفرین، مثال زدنی و معنا دار است زیرا در راستای حمایت از آرمان های انقلاب خونبار اسلامی و راه امام راحل و شهدا و منویات مقام معظم رهبری بود.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ ضمن تشکر از مردمان گیلان زمین و به خصوص مردمان همیشه در صحنه دیار میرزاکوچک، گوراب زرمیخ افزود: حضور آگاهانه و همراه با بصیرت مردم پاسخ محکمی به دشمنان و بدخواهان ملک و ملت بود که خیال خام تجزیه و قطعه قطعه کردن و فروپاشی وضربه زدن به نظام و ایران اسلامی عزیز را در سر می پرورانند.

 

وی گفت: به تعبیر سردار سلیمانی عزیز ملت ما ملت امام حسین(ع) هستند و ملت امام حسین به فضل خدا بر همه مشکلات فائق می آیند.

 

حجت‌الاسلا شایان با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب جوانان این مرز و بوم مانند فرزندان ما هستند و ما باید برای این نسل جوان روشنگری کرده و حقایق امور را بیان کنیم تصریح کرد: مسئولان در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و اشتغال و رفع تورم و گرانی ها نهایت تلاش و همت خود را به کار بندند تا به این مردم شریف خدمت بی منت کرده و قدری از بار سنگین مشکلات از دوش آحاد مردم برداشته شود.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ با اشاره به اینکه موشک‌های ماهواره بر کشور، در سطح جهانی بازخورد داشته است بیان کرد: دشمن از این موفقیت‌ها می‌ترسد و نباید ما این ظرفیت‌ها را نادیده بگیریم.

 

وی وظیفه مسئولان در برابر توطئه‌های دشمنان را خدمت به مردم برشمرد و عنوان کرد: مسئولان باید برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند؛ چرا که مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام حضور دارند و لایق بهترین خدمت‌ها هستند.

 

حجت‌الاسلام شایان در ادامه خطبه ها از زحمات شش ساله حجت الاسلام والمسلمین جلالی امام جمعه سابق گوراب زرمیخ در عرصه های اجتماعي و فرهنگی و انقلابی و خدمات عمرانی و اجرایی و حل مشکلات مردم تشکر و برای وی در سنگر جدید امامت جمعه شهرستان صومعه سرا آرزوی موفقیت کرد.

کد خبر 1231257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha